(Bijuterii Handmadeanna) Ana, in hora celor care lucreaza manual!

Va salut cu mult, mult drag! (Sa va spun? Mainile mele, mandre purtatoare de inele si bratari handmade, sunt acum patate de vinete coapte! Mmm, nu imi placee…)

Astazi mi s-a intamplat ceva foarte frumos, iesit cumva din tiparele gesturilor frumoase cu care sunt obisnuita. Judy Florescu (Verbs describe us), despre care stiu doar ca eu i-am cerut candva prietenia, mi-a lasat un comentariu la o postare, o melodie superba/ o stare de exceptie! Judy, iti multumesc si eu cu o melodie: Smile, Nat King Cole!

Dragi prieteni, haideti sa o cunoastem impreuna pe Ana.  In toamna anului 2012, sotul Anei i-a adus acasa patru pachetele de lut polimeric (deh, stia el ca fata adora arta (pictura,grafica,modelajul,etc.!) Fata noastra s-a indragostit pe loc de aceasta pasta. In plus, toti cei din anturajul sau erau fascinati cat ea de minunatiile rezultate in urma a ceea ce modela Ana! A prins si mai mult curaj! Pai, nu? Ne cam lasam influentati de parerile celorlalti… Ia, va rog, spuneti-mi si mie, toti!, ca pot sa ma apuc sa imi fac bijuterii in tehnica mokume gane. Va rooog, influentati-ma ca pot!!

„Stiu sigur ca nu as putea trai nici macar o zi in care sa nu creez ceva…oricat de mic sau neinsemnat e acel lucru! Cand sunt tensionata-fiecare are momentele lui- singurul lucru care ma detensioneaza 100% e sa ma apuc sa creez, sa pictez sau sa modelez! Deci pentru mine e ca un „drog”… Clar viata mea s-a schimbat mult de cand am intrat in hora celor care lucreaza manual!

Ana are si doi baietei, impreuna cu sotul ei ataat de iubitor (ce frumooos, nu?) iar aceasta merita amintit, dupa parerea mea, care respect toate mamicile. Sa stiti ca Ana mai face si tot felul de decoratiuni, si de aceea va invit sa accesati bannerul ei pentru a ajunge pe pagina sa de prezentare, sa ii admirati talentul.

O clienta a bijuteriilor Anei, Bianca Ciupitu, spune: „Creatiile Anei chiar sunt deosebite! Atunci când le port mă fac să mă simt fantastic, atat datorită faptului că au fost făcute special pentru mine, cât si datorită admirației celor din jur. Ana are maini de „AUR” si o imaginatie bogată. Ii multumesc din suflet ca face Handmade, ii multumesc ca mă face să mă simt specială.

Pe data viitoare, dragi prieteni si prietene ai mei si ai handmade-ului. Alegeti, ca si mine, handmade! Este facut cu mult syflet si ne prinde mult mai bine!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

