Magda Dudau, mester popular

Bun regasit, dragii mei.Tuturor si fiecaruia in parte, un zambet cald si o imbratisare stransa si lunga. (Scuzati, asa sunt eu, afectuoasa, nu puteti scapa!)

Sunt emotionata, pentru ca scriu pentru voi despre o romanca asa cum cred eu ca sunt cu adevarat romancele: harnica, razbatatoare, talentata. Magda Dudau, este o doamna inginer geolog, disponibilizat. In studentie, si-a suplimentat veniturile tricotand pentru colegii sai romani si straini caciuli, manusi, fulare, tot ce i se cerea. (L-a avut profesor pe insusi fostul presedinte, Emil Constantinescu. La cursurile sale, se mai intampla sa brodeze pe ascuns, pe sub banca. Ha, ha,ha!)

In timpul anilor de serviciu, nu prea a avut timp sa mai lucreze, insa o data ce-a fost disponibilizata, s-a intors la vechea sa pasiune, lucrul de mana. Brodeaza si coase costume populare, ii si camasi, tricoteaza  si croieste papusi pline de veselie si participa cu creatiile sale la diverse targuri si ateliere de artizanat.

Papusile Magdei sunt inspirate din povesti sau de pe internet, iar despre costumele ei populare, ce-as putea sa spun? Magda stie sa coasa de fata mica, a fost nevoita sa invete, dar i-a si placut. Si cat este de priceputa!

Am scris despre un mester popular, Brezoianca Magda Dudau, cu doua ganduri in minte: sa stau de vorba cu toti mesterii populari pe care mi-o harazi Domnul sa-i intalnesc in viata, si sa ma ambitionez sa imi cumpar si eu, candva, o papusa-tarancuta. Poate moldoveanca, tot am eu radacini basarabene!

Va las, dragele mele. Va multumesc enorm pentru vizitele voastre pe acest blog, pentru sustinerea de catre voi a artizanatului romanesc. Am si alte subiecte interesante, pentru voi. Maine voi scrie despre o doamna care tese covoare oltenesti, cu foarte mare succes de vanzare in Italia, unde locuieste. Si despre o alta doamna care croseteaza niste accesorii tare dragute. Asadar, va astept si maine!

Alegeti handmade, dragele mele. Este singurul lucrat cu suflet si este singurul care ne prinde cel mai bine! Asa-i ca am dreptate? Am!

( Puteti citi mai multe despre Magda, aici.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

