Zubiju by Andreea Cerbu

Va salut cu tot dragul din lume. Am subiecte minunate pentru voi, dragii mei, de care ard de nerabdare sa va povestesc. Multumesc cu aceasta ocazie tuturor celor care, fara scepticism si ursuzenie (mda, se mai intampla…), acceptati sa scriu despre creatiile voastre. Ma inclin cu recunostinta, in numele proiectului meu de promovare a lucrului facut manual.

Pe Andreea- Zubiju o trec „peste rand’, pentru ca o asteptam de mult si pentru ca am o stare in care despre accesoriile si figurinele sale imi pica cel mai bine bine sa scriu acum. Voi reveni diseara si maine dimineata, dar si in zilele urmatoare cu subiecte oarecum noi, mai putin prezentate, in orice caz, foarte, foarte dragi mie. Veti vedea.

Andreea (Cerbu) este o caprioara foarte jucausa si fericita, caci ea poate inveseli oamenii cu talentul sau de a modela bijuterii si figurine delicate, colorate si amuzante, cateodata. Din anul 2008 incepuse a picta pe discuri de lut, dar a descoperit pasta polimerica si dupa ce a cadorisit in stanga si indreapta, cum se spune, a hotarat sa incerce a transforma intr-o cat de mica afacere pasiunea ei. Atentie! Andreea traieste din ceea ce modeleaza din lut si apoi vinde! Traieste din pasiunea ei pentru handmade. Bravo, caprioaro!

„Bijuteriile create de mine se răspândesc peste tot în lume, iar bucuria mea este imensă! Nimic nu se compară cu feedback-ul pozitiv primit de la clienţii mei.”

Ceea ce aflu in continuare de la Andreea, nu mi-a mai spus inca niciuna dintre cele despre care am scris, creatoare si ele de accesorii fimo: „De când lucrez cu pasta polimerică am învăţat că orice gând se poate materializa iar lucrurile ieşite din mâinile mele mă reprezintă mai apoi în “lume”, sunt un fel de carte de vizită. Deasemenea am devenit şi mai răbdătoare şi organizată.”

Mie-mi plac cercelusii ei, oglinjoarele si in special figurina doamnei cu pulover tricotat, olive. Daca as organiza un eveniment special, as solicita-o pentru mici cadouri pe caresa le ofer invitatilor mei. Daca as avea un copil mic, la fel. Sapte mii de coronite si figurine daca as avea fetita, iar daca as avea baietel, figurine- animalute, sa le invete jucandu-se cu ele. Mie imi place Andreea si ca om, si ca artizana fimo. Pentru ca, zice ea: „Iubesc florile si culorile, originalitatea, onestitatea, veselia si oamenii faini.” Si eu, la fel!

Pe data viitoare, dragii mei! Apelati cu toata ncrederea la artizanii nostri, pentru ca handmade e cel mai bine!

(Bannerul Zubiju este in partea stanga a blogului, derulati cu rabdare.)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Zubiju by Andreea Cerbu

Lasă un răspuns

