Moussette Accesorii, by Lavinia

O buna prietena, mi-a daruit, mai adineauri, trei Stela Artois si o ciocolata, toata numai cacao, coaja de portocala si merisoare. Berea o beau maine, cu sotul meu, dar ciocolata o mananc acum, scriind, renuntand la cina.

Ma bucur ca am descoperit-o pe Lavinia, caci imi place foarte mult ce face ea, handmade vorbind. As purta fara ezitare, ba chiar cu multa mandrie accesoriile si piesele sale de vestimentatie. As incepe cu o colectie de coronite (inca nu mi-am facut „plinul” desi am patru, iar doua sunt „pe vine”). Aceasta deoarece cununitele Moussette Accesorii sunt diferite de ce am eu: au baza crosetata (bumbac) pe panglica metalica, cu aplicatii de margele din nisip si pietre semipretioase. Apoi,as vrea sa port peste camasa mea denim, la blugii cei noi, evazati, un brau crosetat, cu diverse aplicatii si influente etnice, dar si o bratara crosetata! Imi place si rochita din in, dar mai ales vesta cu flori, pe care o puteti vedea in colajul cu fotografii, de mai jos.

Lavinia este o tanara care mi s-a adresat foarte elegant, in cunostinta de cauza si apreciez ca mi-a raspuns la curiozitatile pe care le aveam in ce o priveste, succint, esential, respectand timpul fiecareia. Apropo de timp, iata ce mi-a spus ea: „Majoritatea timpului il dedic pasiunii pentru handmade. Am renuntat la o munca de birou, la rezultatele exacte, pentru a-mi cultiva pasiunea pentru lucrul realizat manual.” Mama Laviniei este cea care i-a transmis dragul de lucrul de mana si simt in cuvintele Laviniei cat de mult isi iubeste, si pentru acest dar ce i l-a facut in copilarie, mama!

Poarta ceea ce creeaza, fericeste foarte mult si  pe cele care-i aleg si-i poarta accesoriile, este fericita si relaxata crosetand, creand, fara sa urmareasca profituri fabuloase. Recunoaste chiar, ca acestea sunt… Stiti voi. Lavinia nu ar renunta in veci la croseturi, care ii plac enorm, sau la pietrele semipretioase, care, de asemenea, ii plac.

Una dintre clientele sale, Catalina E. Potarniche, marturiseste: “ Realizez intr-un tarziu ( asta dupa ce-am citit ani, peste tot, de pietre frumoase si norocoase, care potrivite pe zodii, care potrivite pe tinute ), ca mi-am gasit sufletul pereche. Stiu ca tradez… alte cateva bratarele crosetate dragute, cu pietre pictate manual sau cu ochisori frumosi de tigru, dar m-am blocat pe niste „nuci” mici denumite Rudraksha. Stres, griji, avem din plin zilnic! Dar cum mie imi place sa-mpart, fac jumate-jumate cu bratara mea Rudraksha. Da dependenta. Si mare ajutor. Si un aspect simpatic. A, si un gram de eleganta! Si gata. Ziua e completa! La fel si tinuta!”

Dragele mele, am fost foarte sincera. Stilul Moussette Accesorii este si stilul meu. Ma bucur foarte mult ca am avut prilejul sa v-o prezint si sa v-o recomand si pe Lavinia. Alegeti si de acum inainte handmade, caci stim bine cat suflet este pus in orice obiect lucrat de mana. In plus, eu sustin cu toata convingerea ca handmade-ul, ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

 (Nu uitati de bannerul Moussette: este in stanga, printre celelalte bannere.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

