Sofica Iftode, persoana fizica autorizata sa croseteze minunat!

Buna dimineata, va alut cu mult drag! Am fix 29 de minute sa va prezint cateva creatii foarte frumoase. Am de facut un drum in oras (si altele mai am eu de facut, dar…) insa nu ma pot abtine sa nu scriu un articol despre niste accesorii, seme de carte si jucarii crosetate impecabil, in culori foarte placute: coliere, cercelusi, bratari si gentute, broscute testoase, bufnite si caracatite.

Sofica Iftode a invatat singura sa tricoteze, sa croseteze, sa coasa de mana sau la masina. Sa croseteze insa, ii place cel mai mult! (Ne putem da seama, vazandu-i creatiile, nu-i asa? Tare frumoase, toate!)

„Dupa ce m-am pensionat avand mai mult timp liber, am reluat mai vechea mea pasiune – lucrul de mana.
Intr-o primavara, am cumparat sfoara de canepa , niste bile de lemn si mi-am facut cativa suporti pentru ghivecele de flori. Au avut la vremea acea mare succes, asa ca o vreme mi-am asigurat cadourile. In plus, am si castigat ceva banuti cu acesti suporti.
Lucrand cu sfoara, prima mea idée de a face ceva deosebit a fost sa crosetez o poseta. (Eu am o slabiciune pentru posetele crosetate/ tricotate, mi-am facut di eu, cam stangaci ptutintel, trei!) Dupa prima poseta, au urmat si altele combinate cu piele, cu accesorii metalice. Mi-am facut un PFA si vreo doua veri am castigat destul de bine.”

Pasiunea doamnei Sofica si a tuturor romancelor iubitoare de lucrul manual in acelasi timp, este insa rau influentata de costul foarte mare al materialelor. Acest neajuns te frustreaza si te descurajeaza. Personal, mi-ar placea sa imi fac o patura si cateva fete mici de perna si as ajunge la un cost de ordinul a milioane bune!

In prezent, Sofica croseteaza diverse lucrusoare, dar mai ales bijuterii din bumbac si margele pe care le expune spre vanzare pe platforma binecunoscuta, Breslo. (Accesand banner-ul Soficai, veti ajunge direct la magazinul sau online.)

Sperand in vremuri mai bune, cand puterea de cumparare a romancelor si gustul lor pentru handmade se vor dezvolta, iata concluzia Soficai despre pasiunea sa: „Lucrul de mana inseamna nu numai maini indemanatice, rabdare dar si creativitate si dragoste pentru ceea ce faci.”

(Dragele mele, am vazut in „magazinul” Soficai bratari foarte frumoase, in culorile verii, si nu numai, 17 ron bucata. Sau 30-35ron.) Sa alegem handmade, este lucrat cu foarte mult suflet si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Sofica Iftode, persoana fizica autorizata sa croseteze minunat!

Lasă un răspuns

