Magazinul Handmade, cu de toate, al Mirelei M. sau „Daca n-aveti prieteni, apucati-va de handmade!”

Deja este din nou soare, ce bine! Azi e zi de relache, asa ca va invit si eu unde sunt eu: in „magazinul” handmade cu de toate, al Mirelei. V-as recomanda sa luati bine seama la toate traistutele sale de umar cu aplicatii sau cusaturi, slabiciunea mea; la bratarile ei, care mai de care, super-late (mai e nevoie sa va spun cat le ador?) din dantela, croseta, flori fimo, margele, toate la un loc; la colierele crosetate, din fimo sau margelite, de zi sau de ocazie, pentru toate gusturile.

Mirela este o doamna realista, foarte constiincioasa chiar si cand este vorba despre pasiunea sa, handmade-ul. In timpul scolii, lucrarile sale ramaneau mereu, ca exemple de maiestrie, pe panourile de pe culoare. Apoi, a goblenit vreo zece ani. De cand a mers la primul sau targ handmade, cu niste brose textile, si-a luat in serios rolul de artizan si si-a deschis chiar si un magazin pe platforma online, Breslo. Clientele sale revin mereu cu incredere la ea, dupa primul produs comandat.

Pe facebook, in lumea creatorilor si admiratorilor de handmade, s-a imbogatit cu atatea relatii de prietenie, incat char recomanda: „Daca n-aveti prieteni, apucati-va de handmade!”

Dragele mele cititoare si prietene, nu mai adaug nimic despre Mirela. Priviti cu atentie fotografiile din colajul de mai jos si o veti cunoaste cat aveti nevoie sa o cunoasteti. Daca rezonati cu stilul creatiilor ei, ma bucur ca v-am adus-o si voua in atentie. Sa ne dezvoltam gustul pentru handmade, unde intalnim multa indrazneala si multa culoare! Pana la urma, doar handmade-ul ne prinde atat de bine!

Pe data viitoare, dragele mele! (Nu uitati sa accesati bannerul Mirelei! Il gasiti pe blogul meu.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

