Natural Hand Made Soap by Paul Mocanu

Dragele mele cititoare, sunt cu adevarat extrem de incantata sa scriu astazi despre un subiect foarte drag mie: sapunurile handmade naturale 100%! In articolul de fata, cele pe care vi le recomand (si pe care, asa sa-mi ajute Domnul, le voi incerca si eu, pe toate!!!) sunt realizate de Paul Mocanu. Imi doresc mult sa deschid cu produsele sale, o serie de articole despre cosmetice naturiste, handmade. Doamne ajuta!

Daca in niciunul din cele 120 de articole (cu acesta), nu v-am spus inca, sa stiti ca eu sunt o femeie senzitiva, prin excelenta! Imi plac foarte mult senzatiile: le caut, le provoc, le observ, le pretuiesc foarte mult. Cred ca Dumnezeu a facut lumea perfecta, pentru ca eu am parte de senzatii minunate oriunde m-as afla, orice as vedea, orice as face… Ma rog, sunt constienta de ele, iau seama la ele!

Atentie, deci! Pentru ca imi place sa imi placa, nu vreau sa imi „para” ca imi place, ceva… Asadar. Nu imi plac cosmeticele din hipermarketuri, de exemplu, sapunurile, cel mai putin! Folosesc doar rimel si ruj, din cand, in cand, (acesta, cu destula sila), iar cremele, numai pentru a rehidrata pielea uscata, cand e cazul, si inca unele cu efect antiinflamator, numai din magazinele naturiste! Mi s-a intamplat sa cumpar pentru durerile mele atroce, de coaste, o crema cu aspect si, mai ales, miros de, ma scuzati, varsatura!

Nu mananc 100% sanatos, nu fac fitness sau pilates, s.a.m.d., am alte ambitii in viata. Dar cand pot evita sa imi agresez cu chimicale corpul, evit! Imi place foarte mult ideea sapunurilor facute in casa! Cu: uleiuri saponificate de: rapita, masline, cocos, palmier, ricin; unt de shea, cacao, mango; uleiuri esentiale de: trandafir, salvie, tea tree si iasomie. Sau cu: pudra de mimoza; pulbere de: alantoina, cafeina, niacinamida (Vit. B3)… Sau cu: bere; tarate de ovaz; pudra de: catina, macese, chia, ginkobiloba; uleiuri saponificate de: palmier, ricin, avocado, babasu, tamanu, caise, argan; unt de shea, cacao, mango; ulei esential de: patchouli, rozmarin, lamaie, tea tree, mosc, liliac.

 Cu menta, cu lapte de capra, cu lamaie, cu cafea, cu, si cu, si cu. Cu tot ce-mi place mie!
Paul avea o dermatita din cauza parului mare si a prafului de pe santier. A cumparat din farmacie sapunuri „naturale” pe care a dat o groaza de bani! S-a gandit Paul sa-si faca singur sapunurile. Ca si mine, cumnata sa a dat sa manance o felie de sapun, cand a vazut-o prima data. A crezut ca-i chec!
„Sapunurile elaborate de noi, sunt sapunuri ce contin multe tipuri de uleiuri si unturi, multe dintre ele exotice si in procente satisfacatoare, parfumarea o facem doar cu uleiuri esentiale!”
Deoarece, ca in toata ramura handmade, profiturile aduse de vanzarea sapunurilor sale, nu sunt considerabile, ba, mai sunt si re-reinvestite in materiale, pasiunea lui Paul are pus, in prezent, accentul, mai mult pe studiu, decat pe potentialul beneficiu financiar.
 „Le fac mai mult in scop therapeutic: aud de cate o afectiune, si caut informatii despre produsele naturale ce vindeca sau amelioreaza acea afectiune a pielii. Si apoi, gandesc o formula pentru un sapun.”
Am sa va spun in incheierea articolului ce sapunuri din cele facute la rece, dupa stiinta lui Paul, mi-ar placea mie sa mananc sa folosesc, de cate ori ma spal:
  • cel de menta, cu (evident) menta, mandarin, flori de tei, bergamota si alte alea;
  • cel de portocale si lamai, cu portocale, lamai, seminte de mac, fulgi de ovaz, ceara de albine si atat de multe alte cele;
  • cel cu tigrisor rosu, cu pudra de aloe vera, ceara de albine, uleiuri saponificate de: neem, masline, cocos, palmier, ricin, avocado, macadamia, unt de: shea, cacao, uleiuri esentiale de: catina, trandafir, lamaie verde, patchouli.
Imi  plac foarte mult cosmeticele cu cafea si ciocolata, deci… Cu cat mai naturale, cu atat mai bine.
Dragele mele, sper ca v-a facut si voua placere sa cititi despre Natural Hand Made Soap (sapunurile 100% naturale) ale lui Paul Mocanu, pe cat mi-a facut mie sa scriu despre ele. Imediat ce le voi incerca, va voi spune si voua parerea mea. Pana atunci, alegeti handmade pentru ca e lucrat cu suflet, este de cea mai buna calitate si ne prinde cel mai bine!
(Nu uitati de banner, il gasiti pe blogul meu, pe partea stanga! Veti ajunge printr-un simplu click, pe pagina parfumatelor sapunuri naturiste ale lui Paul Mocanu.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

