Marilena Muresan. „Incerc sa nu cobor stacheta si sa ma perfectionez tot mai mult in orice inseamna handmade!”

Va salut cu bucurie, dragele mele. Imi face mare placere subiectul acestui articol, sa stiti, mare placere! Am mai scris o data despre quilting, va amintiti de Dora Cary?

Ei, bine, daca vreti sa stiti cine sunt eu, Ioana, cum sunt, priviti cu atentie paturicile si gentutele, jucariile si cosuletele moi, colorate, vesele, copilaresti-feminine, realizate in tehnica quilting de Marilena Muresan si ma veti cunoaste cel mai bine.

Marilena este deprinsa de micuta cu tainele acului, crosetei, andrelelor, ale lucrului manual, ce s-o mai lungim! A lucrat mai apoi intr-o sectie de confectii-tricotaje. Pentru sine, acasa, nu mai tinea sa vada „carpe” in ochi, la fel ca si la munca. Pensionata, la un anumit moment dat… „am descoperit pe internet un site de quilting. Am fost fascinata si m-am apucat sa tai patratele mici, dupa indicatiile date pe site – nici nu mai stiu ce trebuia sa iasa. Apoi am uitat si de ele (le am si acum intr-o punga).” Dar, vedeti, nu a fost sa fie atunci debutul ei in handmade!

Cand si-a dat drumul, cum se spune, a facut-o cu dreptul! A participat cu creatiile sale la un targ handmade, de unde s-a intors acasa cu portofelul plin si cu aproape toate lucrarile vandute!  Dar nu se lauda cu asta! Lucreaza cu scop terapeutic, in principal! Ii place si acum, ca intotdeauna sa croseteze si sa tricoteze. Quilingul, il adora, insa…

Sunt fascinata de quilting. Totusi, sunt putin dezamagita ca, la noi in tara, quiltingul nu este foarte cunoscut si din acest motiv nu este apreciat la adevarata lui valoare.”

Va multumesc ca ne-ati fost alaturi si de data aceasta, mie, gazdei voastre si Marilenei, invitata mea. Va recomand inca o data, cu multa incredere, sa alegeti handmade! Pentru ca avem de unde, este lucrat cu mult suflet, este de calitate superioara si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Nu uitati de bannerul Marilenei, il gasiti pe partea stanga a blogului meu.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

