Daniela, Artizan la Sforicica.

Va salut, dragele mele, cititoare ale acestui blog despre handmade. Imi place subiectul despre care scriu acum: obiecte decorative pictate manual.

Daniela M. Iacob este din generatia mea, am vazut pe pagina sa de facebook ca a trecut anul nasterii sale: 1974. Ma bucur de cunostinta, Daniela! Sunt convinsa ca toti prietenii cititori ai blogului, interesati de conceptul handmade, simt aceeasi bucurie si curiozitate in ce te priveste!

Asadar. Talentata si iscusita este de mica, dar handmade face de cinci ani. Imi place, sincer!, cu ce a inceput: „Crosetam decoratiuni din sfoara si le decoram simplu cu materiale cat mai naturale: lemn, seminte uscate, flori, panza de sac brodata manual…de aici si numele site-ului, „Sforicica”.”

Daniela isi aminteste cu multa nostalgie ziua senina, a Sfintilor Mihail si Gavril, cand si-a vandut prima decoratiune realizata de ea, la targul I Love Handmade, targul sau „de suflet”.

Pe parcurs, Daniela a renuntat la decoratiunile din sfoara crosetata (Dani, eu ti le-as fi luat pe toate, mie imi plac!) cautand succesul cu ceasurile pictate pe vinil sau placile de gramofon. Mai picteaza si diverse obiecte din lemn, linguri, tocatoare decorative, casete de bijuterii, decoratiuni de Craciun sau martisoare.

Daniela a facut si bijuterii din pietre semipretioase, dar cele din China, aduse ieftin in tara, cu sacii, au determinat-o sa renunte la ele. (Mi-am cumparat odata, eu, Ioana, o bratara din pietre semipretioase, de la un chiosc dintr-o statie de metrou. Era lata, cum imi place mie, iar pietricelele, dispuse pe cateva randuri, aveau cateva nuante denim. Pentru jeansi o luasem. Dadusem 8 ron pe ea. Eram mandruta ca-mi sta bine si am luat-o ieftin. Era sfarsitul verii. Intr-o jumatate de ora, apoi, acasa, am dat-o jos: pielea mea era plina de albastreala! Am scapat imediat de ea!)

Dragele mele, aceasta este Daniela M. Iacob, o mamica tanara si frumoasa, artizan la Sforicica, ale carei creatii le puteti vedea, mai multe, accesandu-i bannerul din partea stanga a acestui blog. (Ne amintim ca asa a debutat ea: cu decoratiuni din sfoara si alte materiale naturale.) Mie imi plac mult cutiile sale pictate. Imaginati-va ca am mancat in doua zile jumatate de kilogram de fursecuri pentru a goli cutia, cumparata anume pentru jurubitele cu care voi incepe, curand sa cos!

Dragele mele cititoare si prietene, sa alegem handmade! Este original, lucrat cu mult suflet, si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

