Adriana Bejan, o creatoare aparte de accesorii si decoratiuni in tehnica frivolite.

Bine ne-am regasit! In acest articol, am prilejul sa va prezint o doamna draguta, vulnerabilizata din adolescenta de o afectiune musculara ce i-a afectat mainile. „Am invatat din clasa intaia sa fac martisoare si de atunci nu m-am mai oprit!”

Va doresc sa nu stiti prea multe despre spitale si sanatorii, nu vreau sa intristez pe nimeni. De fapt, acesta este un articol despre o femeie victorioasa, despre Adriana Bejan si despre creatiile sale fine, dantelate, muncite cu foarte mult drag, cu multa recunostinta ca le poate face.

„In institutiile de tratament am invatat eu sa fac frivolite, pe ac. Am facut martisoare, mileuri ,gulerase .Cred ca sunt inzestrata de undeva de sus, stiu sa lucrez toate tehnicile cu ate, dar nu sunt asa de cunoscuta. Lucrez foarte putin, caci… nu ma „lasa” mainile. Lucrez numai lucruri mici, ce pot tine in maini si nu lucrez decat dimineata. Nu am preferinte la culori, dar la calitatea firului sunt extrem de pretentioasa! In general, lucrez cu matase sau amestec de poliester cu matase. Beneficiarele mele sunt fetele elegante. Nasele si miresele sunt cele care aleg cu precadere dantelele mele, ca accesorii.”

Dragele mele cititoare si prietene, am lasat-o pe Adriana sa vi se prezinte singura, fara sa intervin prea mult, deoarece, povestile noastre, a ei si a mea, se cam aseamana, din nefericire. Si nu ma refer la pasiunea pentru lucrul manual. Sunt emotionata, stiu ca intelegeti. Ideea este ca Adriana a repurtat succese notabile, printre care: participari la targuri handmade organizate de muzee sau chiar la o expozitie organizata in Japonia de Ambasada Romaniei. „Lucrarile mele sunt si acum acolo, caci una dintre printese, a tinut sa mai organizeze o expozitie.” 

„In zilele de 18, 19, 20 septembrie voi fi la Muzeul Satului Banatean din Timisoara, cu lucrarile mele!”

Felicitarile noastre, draga Adriana! Esti un exemplu de ambitie, pentru mine, in primul rand! Imi plac lucrusoarele tale fine, culorile pe cale alegi, foarte optimiste.

„Nu ma bazez pe un castig (spune Adriana), dar sunt foarte fericita ca mai pot sa-mi coordonez mainile.” Da, Adriana, de aceea am facut si eu 40 de saluri involanate, tot felul de tricotaje, sub coordonarea mamei, cusaturi pe panza Aida. De aceea fac paine de casa. De aceea vreau sa incerc sa modelez fimo! Cat inca imi mai pot folosi mainile, vreau sa incerc totul!

(Ok, nu prea mai pot…) Alegeti, va rog, handmade, vedeti cu cat suflet este lucrat. Si sigur ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare! (Click pe bannerul Adrianei, de pe blogul meu, daca vreti sa ii comandati ceva, sau doar sa-i vorbiti.)

Această prezentare necesită JavaScript.

7 gânduri despre „Adriana Bejan, o creatoare aparte de accesorii si decoratiuni in tehnica frivolite.

  1. Sunt deosebite ,curaj, increde te in Dumnezeu caci la El totul este posibil inclusiv sa ti intareasca mainile!Te imbratisez cu mult drag!

Lasă un răspuns

