Aioanei Sorina: „Handmade-ul, un mod de viata seducator!”

Bine ne-am regasit, iubitoarelor de handmade! Aioanei Sorina, este handmade-ista cu state vechi! In anii studentiei vindea tricotaje realizate de ea, Fondului plastic. Pe cand martisoarele nu erau chinezesti, ci create de romanii nostri dragi, Sorina si sotul sau, se numarau printre acestia. Mai tarziu, a facut bijuterii soutache, ca sa se relaxeze. A avut insa succes, spune multumita Sorina, cu orice a creat si propus spre vanzare!

„Fiecare bijuterie are o poveste a ei, plecand de la pietrele semipretioase sau accesoriile pe care le folosesc, pana la ce simt cand le lucrez sau ce amintiri, respectiv locuri, imi evoca.”

Ma bucur s-o aud pe Sorina spunand ca ea crede foarte mult in viitorul handmade-ului, mai ales cand le aude pe clientele sale recunoscandu-i ca n-ar mai purta altceva, decat handmade! „E poate si rolul creatorilor sa educe, sa arate tot mai mult frumosul.”

Ii place soutache-ul foarte mult, dar lucreaza cu multa placere si cu pietrele semipretioase si margelutele cehesti Preciosa Rocaille.

„Bijuteriile mele au in ele culoare si viata si povesti in care se regasesc toate purtatoarele lor.”

Mariana Haulica, una dintre clientele Aiso Bijoux by Sorina Aioanei, marturiseste: „I-am povestit Sorinei totul despre mine si, din mainile, imaginatia si intelegerea sa, a rezultat o bratara personalizata, care imbina si terapia si bucuria estetica, bratara pe care o simt a mea, care si-a gasit locul pe mana si in inima mea si pe care o privesc foarte des, de parca ma atrage cu o putere magica…da, ma simt foarte bine cand o privesc…mai sunt cateva dintre bratarile Sorinei pe care mi le-as dori, pentru ca mi se lipeste privirea de ele si simt in interiorul meu o emotie calda…”

Mie nu-mi mai ramane mai nimic de adaugat. Eu am simtit-o pe Sorina ca fiind o femeie cu suflet cald, empatic. Am vrut sa v-o prezint pentru colierele si bratarile sale crosetate, care au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult, de cand scriu despre ele! (Setul afisat pe bannerul Aiso Bijoux de pe blogul acesta, pe care va invit sa-l accesati pentru a ajunge pe pagina unde veti descoperi multe alte frumuseti create de Sorina, este preferatul meu!) Sunt foarte frumoase si bratarile sale, cu pietre semipretioase! Contactand-o pe Sorina, ea va va putea spune mai multe despre pietrele acestea.

Alegeti handmade, slava Domnului, avem de unde! E lucrat cu suflet, este unic si ne prinde cel mai bine!

Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

