O adevarata artista a bijuteriilor crosetate: Rodica Sabadus.

Bun regasit. Am sa va dezvalui cateva secrete din culisele proiectului meu de promovare a lucrului manual (pe care il sustin cu convingere) inainte de a scrie, plina de bucurie, despre draga de Rodica si bijuteriile sale crosetate. 

Sunt deja in masura sa remarc anumite particularitati comune unora dintre cele despre care am scris  de la debutul preocuparii mele de a dezvolta cat de putin interesul celorlalti pentru handmade. Din 4 Martie si pana acum au trecut patru luni de zile, timp in care mi-am facut cateva  prietene extraordinare si am invatat multe lucruri de la acestea.  Astfel, cele mai talentate- in opinia mea, evident!- sunt si cele mai modeste. Apoi, cele mai multe, lucreaza mai  mult de amorul artei, cum se spune, munca lor nefiind rasplatita la adevarata valoare. Materialele de calitate folosite sunt adeseori scumpe, iar atunci cand o autoare de bijuterii handmade, de exemplu, isi vinde o creatie, abia isi recupereaza investitia. Apreciez ca niciuna dintre ele nu descurajeaza si le spun si eu, inca o data: „Bravo, doamnelor! Bravo, domnisoarelor! Nu renuntati!” Mai aflati un lucru: printre cele despre care am scris, se regasesc si studente, ceea ce mi se pare minunat! Au crosetat, au cusut papusi, au modelat lut polimeric in timpul sesiunii. Pentru ca, in fix vremurile pe care le traim si despre care nu avem o parere prea buna, romancele practica lucrul manual! Avem motive asadar sa apreciem cu atat mai mult ceea ce fac si bine ar fi sa ne abtinem sa le cerem sa ne justifice costurile produselor executate de ele.

Astazi v-o prezint cu emotie pe Rodica Sabadus. Cele mai multe dintre voi, ii urmariti creatiile pe facebook, sper ca unele dintre voi chiar purtati un accesoriu lucrat de ea. Sunt foarte originale, cred ca sunteti de acord cu mine! Stiti ce anume le face atat de unice? Combinatiile de materiale. Rodica foloseste fir din bumbac mercerizat sau tricotat, accesorii metalice, pietre semipretioase, sticla, acril, dantela, etc. Admirabil este faptul ca, desi in scoala se evidentiase ca priceputa la crosetat, pana acum patru ani nu lucrase mai nimic. Vroia ceva nou in viata ei iar netul i-a dat ideea: bijuterii handmade!  Iata cum, imbinandu-si iscusinta cu simtul artistic, inspirata de infinitatea de combinatii de materiale si culori posibile, Rodica Sabadus a inceput sa dezvolte o colectie proprie de bijuterii handmade crosetate. Parerea mea sincera este ca reuseste aceasta la superlativ!

Va invit sa urmariti in colajul de fotografii de mai jos o foarte mica parte din realizarile sale, iar pentru celelalte, accesati-i bannerul din partea stanga a blogului meu pentru a ajunge pe pagina sa facebook, de prezentare. „Puneti culoare in viata voastra. Fiti unice si originale”, acesta este indemnul Rodicai. Iar al meu este si ramane: purtati handmade!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

