Misha Artunic, ma bucur ca existi! Misha Artunic, creatiile tale sunt un spectacol!

Va salut cu dragoste, dragele mele cititoare si prietene, creatoare si iubitoare de handmade! Am astazi bucuria sa scriu despre un subiect care mi-a devenit, pe masura ce scriu despre el, tot mai drag: accesorii si creatii  vestimentare handmade din lana impaslita. Astazi am sa v-o prezint pe Misha Artunic. (Imi vine sa „fac” si eu ca una dintre cumparatoarele produselor sale, o puteti vedea purtand fusta movalie a Mishei- fusta pe care, i-am recomandat Marcelei, cumparatoarea, s-o „arunce” in sifonierul meu daca s-o satura candva de ea!- stiti cum imi vorbeste ea despre Misha Artunic si alte maiastre creatoare de articole din lana impaslita? Isi pierde firea, de entuziasm, si rade si topaie de bucurie in vocalele inmultite din fiecare cuvant! Cam asa: „toate merita promovateeeeeeee„.)

Luati foarte bine seama la jacheta Desire, superbitatea aceasta de piesa splendid colorata, cu mansete foaaaarte largi, pe care le adoooor (ma descurc, Marcela?) si poale crosetate! I-am aratat sotului meu, mai oftand, mai jinduind, jacheta. „A, nu e, draga, pentru tine!” Se referea la stil. (Putin, si la „altceva”, despre care nu pomenesc niciodata cand promovez creatiile artizanilor pe care-i recomand.) Ei, bine, din pacate, nu ii pot demonstra ca jacheta Desire, ca si „ce-o fi-ul”, cu bretele pe spate, in nuante de orange, albastru si putin rosu, purtabil peste camasa, sunt foarteeeee fix, fix, fix pentru mine!!!

Apoi, vorbeam tot despre jacheta Desire cu o foarte buna prietena, o soutache-ista talentata: „Ee, n-o sa ai! O sa ai si tu!”, zice. Nu stiu de ce, dar am crezut-o. Rational…na, ma indoiesc, Dar ceva din fermitatea afirmatiei optimiste a prietenei mele, ma face sa sper.

Scumpa de Misha, a descoperit la un targ mestesugaresc, produse din lana impaslita, din care, captivata de tehnica aceasta minunata, si-a cumparat, de drag si de curiozitate, o geanta. S-a documentat despre tehnica impaslirii lanii, timp de o luna. Apoi, s-a apucat de treaba, oarba si surda la totul, in jurul ei. Dar, asta e istorie, deja! Acum Misha are mult succes, are fani, printre care ma numar si euuuu (nu, Marcela?). Povestea reusitei Mihaelei-Misha este una ca in filmele americane. Apropo de America, multe dintre creatiile sale au ajuns la cliente de acolo, sau din Australia, Europa, Asia.  „Fiecare lucrare are o poveste, un nume, o rezonanta astrala. Sunt convinsa ca e pentru cineva, cineva acolo care o asteapta.” (De-ai stii tu…)

Viata Mihaelei, dragele mele… ca ale noastre…! Lacrimeaza, recunoscatoare pentru fiecare apreciere. Munceste foarte mult! Cand expediaza una dintre creatiile sale, sufera ca dupa o despartire de cineva drag.

Misha, scumpa mea Misha! Dumnezeu sa te intareasca in toate incercarile tale, sa iti dea inspiratie sa tot concepi asemenea accesorii mi-nu-na-te, iar olimpicul tau baiat, sa te imbratiseze cu mandrie si recunostinta, asa cum meriti, toata viata!

Iar voi, fetelor de orice varsta, pregatiti-va un buget special pentru o pereche de manusi si un fular din lana impaslita, marca Misha Artunic, ca se apropie frigul! Dati click pe bannerul Mishei de pe blogul meu si ajungeti pe magazinul sau handmade Breslo. Numele, i-l gasiti link-uit cu adresa paginii sale facebook si in lista creatorilor mei preferati (langa „despre” si „bloguri pe care le urmaresc”, sus.)

Sa alegem intotdeauna handmade, caci avem de unde! Si ne prinde cel mai bineeeeeeeee!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

