Madi Anton, eleva care facea, din pasiune, ore suplimentare de lucru manual.

Dragii mei cititori si prieteni, creatori si iubitori de handmade, am revenit de pe planeta zacustii si a sosului de baza pentru mancaruri (20 kg, pentru doua persoane!) unde am fost exilata, din inconstienta cu voia mea. Poa’ sa ninga, poa’ sa ploua, eu am borcane cu de toate, cincizeci si noua!

Mi-a fost foarte dor de voi! Intre timp am primit si o veste, care ma forteaza sa iau o decizie. Din drag de creatiile voastre, am incarcat memoria blogului meu pana la limita, chiar peste! Va trebui fie sa fac un blog nou, paralel, fie sa-l pastrez pe acesta, pentru care sa platesc, caci va deveni proprietatea mea. Am bucuria sa fi obtinut niste colaborari pretioase, pentru cateva articole viitoare, sper sa iau o decizie buna. Depinde insa si de voi: fara vizitele voastre pe blogul acesta, demersul meu de promovare a creatiilor handmade si a artizanilor lor romani, nu mai are rost.

Am bucuria sa v-o prezint si sa v-o recomand astazi pe Madi Anton, realizatoare de bratari superbe, in primul rand, de coliere si alte cele, dar si de globuri decorate minunat, minunat, minunat!. M-a facut sa zambesc Madi, afirmand despre sine: „Faceam ore suplimentare: dupa scoala, mergeam la atelier, iar daca era libera masina de cusut exersam!”

Acum un an de zile, o colega a sa, pe care are generozitatea sa mi-o recomande, deci, speram sa o cunoastem si noi in curand, i-a aratat cateva accesorii realizate de ea, in tehnica soutache.  Primul colier, i-a reusit lui Madi, impecabil! (Am vazut poza.) „…si microbul s-a raspandit in toata fiinta mea. Am abordat si alte tehnici: peyote, broderie de margele. Acum, urmeaza sa incerc cateva lucrari cu matase shiborI. Toate imi sunt dragi si incerc sa ma perfectionez cat mai mult!!”

Globuri decorate atat de special ca cele ale lui Madi, nu am mai vazut nicaieri: pur si simplu, este unul mai frumos decat altul! Sincer, cred ca o voi contacta pe Madi pentru cateva globuri din acestea pentru ca nu suport ideea sa nu am asa splendori in acele sarbatori deosebite, mai cu seama din punct de vedere religios! Puteti vedea globurile sale accesand bannerul lui Madi de pe blogul meu, merita sa vizitati pagina sa, va promit!

Dragii mei, alegeti handmade! Este, dupa parerea mea, singura optiune daca vrem ceva frumos, unicat, lucrat cu foarte mult suflet!

Va multumesc pentru vizite, implicit pentru sustinere, si… Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

