Marius Buibar, un artist al amenajarilor interioare si al bonsailor.

Dragii mei prieteni, creatori si iubitori, ca si mine, de handmade. De unde stiu eu de pe acum, cat inca nici nu am citit materialul de prezentare al artizanului-protagonist al prezentului articol, Marius Buibar, ca acesta va fi unul dintre articolele pe care nu le voi uita niciodata?

Iubitii si apreciatii mei artisti handmade, prietenii si prietenele mele de suflet, am in aceste momente bucuria sa descopar un altfel de creator, un artist al copaceilor artizanali Bonsai.

Stiti despre mine ca imi plac mai ales (spre exclusiv) florile perene in ghiveci, putin spre deloc plantele frunzoase si atat. Nu am inca niciun ghiveci cu flori, dintr-o foarte mare teama: nu suport s-o pierd! Cat pe ce sa-mi cumpar o craciunita, de sarbatorile iernii trecute, mi-o alesesem, am pus-o la loc si-am stat cateva zile apoi oarecum frustrata pentru momentul acela de ezitare.

Marius reprezinta, pentru cei ca mine, o sansa de neratat de a avea si noi, in ambianta caminului nostru, mai multa culoare, mai multa splendoare, o oaza aparte de natura imitata impecabil, din punct de vedere estetic, de artistul expert in amenajari interioare, care este dumnealui. Bonsaii sunt lucrati din diferite materiale. „Folosind tehnici artistice combinate, am reusit sa confectionam niste pomisori foarte asemanatori celor reali. Materialele folosite sun:t sarma, textile, plastic, mixtura de modelaj, culori acrilice, lac, BCA, ceramica…”

„Produsele sunt intr-atat de frumoase, incat ne incanta chiar si pe noi! Apoi, avem astfel oportunitatea de a implica in procesul de creatie si executie si familia. In plus, avem o mare satisfactie: aceea de a-i vedea pe cei care le achizitioneaza, deplin multumiti. Deoarece bonsaii sunt creatii proprii, absolut originale, avem capacitatea de a materializa dorintele diferite si specifice ale clientilor nostri.”

Dragii mei, toti! Pentru starea de bine pe care o traiesc acum, simtind ca scriu despre un artist talentat, pentru niste prieteni deosebiti, ma inclin voua si va multumesc ca existati! Aflati ca Marius are o familie cu adevarat minunata, in care si copiii sunt la fel de talentati. Cititi marturia uneia dintre fiicele lui Marius, Simona Buibar, o fiinta care m-a cucerit definitiv,  fara sa stie.

„Sunt Simona Buibar, una dintre fiicele lui Marius Buibar si, eleva fiind la un liceu de arta, a fost o adevarata provocare pentru mine sa invat sa confectionez acesti minunati copacei! Am avut, astfel, ocazia sa asimilez noi tehnici artistice, invatate de la tatal meu si prietenul lui, acesta din urma fiind artist plastic. Eu am fost de fata la intreg procesul de creatie, inca de cand era doar un proiect si pot spune ca este cu adevarat fascinant sa vezi cum, dintr-o mana de materiale care par sa nu promita nimic, ies adevarate opere de arta.”

Eu nu mai am nimic de adaugat. Voi adormi multumita, cu zambetul pe buze. Alegeti handmade, dragi prieteni! Handmade-ul este lucrat cu suflet pentru sufletele noastre! Pe data viitoare!

(Admirati si voi bonsaii realizati atat de realistic de Marius, in colajul de fotografii de mai jos, dar si pe pagina sa, unde puteti ajunge dand click pe bannerul oferit lui, pe blogul acesta. In acelasi timp, numele sau, link-uit cu adresa paginii sale fb, il gasiti si in lista creatorilor mei preferati, sus, langa „despre” si „bloguri pe care le urmaresc”.)

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Marius Buibar, un artist al amenajarilor interioare si al bonsailor.

Lasă un răspuns

