Alazaroaie Maria, asaltata de idei creative.

 Ce bine ca ne-am regasit, iar! Stiti a cata oara? A o suta treizeci si una oara!

De astazi, mi-am imbogatit programul zilei cu practicarea unei pasiuni mai vechi: cusutul in punct de cruciulita al fetelor mici de perna. De aceasta data, am un plan foarte ambitios, caci vreau sa fac si o cuvertura, desi, ma gandesc, cum voi tine oare, sa lucrez, atatia metri de panza?

Scriam despre voi si va admiram, scriam, si va respectam pentru munca voastra! Astazi, de astazi, „trudesc” si eu! (De fapt, e cea mai pura relaxare. Nici prin cap nu-mi trece ca as „crea” ceva. Dar CRED ca pot duce la bun sfarsit ceva ce va infrumuseta si va „incalzi” caminul familiutei mele. Asa ca, de azi, ma respect si ma admir si pe mine! Ha, ha, ha! Ar trebui sa scriu un articol despre Ioana Soglu?)

Atat despre mine, haideti s-o cunoastem pe Maria! Ea este o persoana deosebita, creativ vorbind. Imbina cu multa indrazneala si personalitate diverse materiale, iar ideile de compozitie a accesoriilor sale pline de originalitate, o asalteaza permanent!

(Scuze. Trebuie sa-mi cumpar ochelari, abia vad sa scriu, si de cand sunt si „hartista”, de cand cos fete de perna handmade…)

Este de apreciat ca Maria nu lucreaza dupa schite sau idei fixe (asta nu suna foarte bine, nu? ha, ha!). „As face orice tine de frumos. Imi place sa pictez, sa margelesc, sa cos (si tie?), sa brodez. Impaslitul este una dintre tehnicile mele preferate! Tehnica soutache imi mai place, foarte mult, dar, ca si Alina Emandi, una dintre favoritele mele, imi place sa ma joc cu diverse materiale. Orice, dar in orice, vad o potentiala bijuterie: de la lemn, piele naturala, pene, margele din sticla… Orice. Pietrele si cristalele naturale, sunt totusi cele mai apreciate de mine.” 

Maria vinde si in tara, si in afara ei. Nu mult, cat sa-i dea incredere in sine! Nu ezita sa comande accesorii handmade colegelor sale de breasla, atunci cand crede ca i se potriveste ceva ce vede si-i place.

Asta e tot pentru astazi. Voi incerca, oricat de ocupata, sa nu va lipsesc de articolele despre creatorii romani, foarte talentati, de handmade, si despre lucrarile lor. Urmeaza subiecte incantatoare. Sa primesc si eu materialele, si, seara sau in zilele de sarbatoare, sigur duminicile, va voi prezenta cu tot dragul, noi si deosebite talente. Doamne ajuta!

Pe data viitoare, dragii mei! Alegeti handmade: este unic, spectaculos, lucrat cu mult suflet si ne prinde extraordinar de bine! (Alazaroaie Maria are un banner pe blogul acesta, pe care il puteti accesa daca vreti sa o cunoasteti mai bine.)

Această prezentare necesită JavaScript.

5 gânduri despre „Alazaroaie Maria, asaltata de idei creative.

Lasă un răspuns

