Mona Luisa Dragusanu, o creatoare originala, iubitoare de natura si viata, care nu cunoaste expresia „Nu se poate!”.

Va salut pe toti, cu mult, cu foarte mult drag! Va ofer un articol despre o creatoare romanca de haine si accesorii handmade, in stilul careia m-as purta pana la sfarsitul zilelor mele! Mi se pare deosebit faptul ca, am mai spus-o, si nu o data, cele mai talentate si de succes creatoare, apreciez eu, sunt cele mai modeste si „cu picioarele pe pamant”. Chiar si ieri, discutam cu o tanara despre care am avut bucuria sa scriu de curand aici, ale carei tablouri mi-ar placea sa le am, pentru starea de meditatie, unele, de optimism, altele, pe care mi-o inspira temele si culorile, si, la fel, adoptand o atitudine smerita, de genul „am atatea de invatat inca, sunt atatia si mai buni, s.a.m.d.”.

Mona Luisa Dragusanu, din judetul Neamt, a fost, pe rand, contabila, educatoare, si poate o fi fost ea, si altceva! Eu o admir ca a studiat, mai apoi, designul vestimentar, pentru a-si atesta inclinatiile artistice in domeniul crearii de haine si accesorii handmade, inclinatii mostenite de la bunica si de la mama sa, doamne care stiau (si, mai stie, mama) picta.

Mona Luisa, a fost una dintre fetitele, si mai tarziu, domnisoarele privilegiate de talentul mamei sale, care-i realiza permanent hainute si tinute unicate, distingandu-se intotdeauna prin vestimentatia ei, printre colegele si prietenele sale.

In clasa a sasea, la orele de atelier, a invatat si ea sa coasa la masina, ca si mama sa. Iubeste materialele naturale, lemnul si canepa, de exemplu. Este o perfectionista, poate de aceea nu atat de increzatoare in sine, cat s-ar cuveni. (Mona, colierele tale sunt super-super-super, pe cuvantul meu, si nu doar ele! Daca are vreo rezonanta in inima ta aprecierea mea, afla ca eu cred foarte mult in talentul tau, si ca aproape mi-au dat lacrimile cand am selectat poze cu creatiile tale, cele inserabile in articol. 31! Cu care voi incarca foarte mult memoria blogului meu, deja overcharged, dupa cum m-a anuntat wordpress-ul. Daca nu apreciam ce faci, nu scriam despre tine si, mai ales, nu iroseam acest spatiu de memorie, vital pentru existenta blogului meu, da?)

Mona Luisa Dragusanu realizeaza broderii manuale, manusi crosetate, coliere (in stilul „off, trebuie sa-l am si pe-asta, si pe-asta, si pe-asta!”), genti si plicuri din piele naturala, cu aplicatii, personalizate, aplicatii (rozete crosetate si flori din materiale textile, din orice va doriti, imi imaginez) chiar si pe pantofi/sandale!. Mai realizeaza costumatii reprezentand personaje binecunoscute din povesti si desene animate, papioane, cravate, lavaliere, butoni, asa cum a fost in cazul colaborarii cu artistul plastic Laurentiu Dimisca. (Mie imi place si acesta, foarte mult, dati click pe numele sau din articol, sa il descoperiti si voi, daca nu il cunoasteti, deja!)

Cand creeaza ceva, Mona Luisa o face in stilul sau unic, pentru care si este abordata, dar nu inainte de o discutie lunga si serioasa cu clienta sa, impreuna cu care hotaraste modelul rochiei, sa zicem, sau al acesteia si a tuturor accesoriilor asortate ei, in functie de personalitatea si evenimentul pe care clienta sa, ulterior prietena, le are.

Dragii mei, acesta este un articol despre o persoana si despre niste creatii asa cum imi plac mie. Sunt foarte sincera, imi place stilul Monei Luisa Dragusanu! Si nu doar mie, ci si unor firme renumite de fashion si design, care ii solicita serviciile.

Alegeti asadar handmade! Este lucrat cu foarte mult suflet, este minunat si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Bannerul Monei Luisa este de gasit pe blog, in partea stanga. De asemenea, numele sau, linkuit cu adresa unde poate fi gasita, este si in lista creatorilor mei preferati, in bara de sus, langa „Despre”.) Va invit cu toata dragostea, sa urmariti acum interviul dat de Mona Luisa, canalului TELE’M.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Mona Luisa Dragusanu, o creatoare originala, iubitoare de natura si viata, care nu cunoaste expresia „Nu se poate!”.

Lasă un răspuns

