Zira Butic. Papusi minunate tip Waldorf. Si mai mult decat atat.

Fiti bineveniti, dragi cititori si, mai ales, prieteni. Ai mei, ai handmade-ului, totuna. Bine ca veniti la intalnirile pe care vi le propun! Vreau sa impartasim in numar cat mai mare minunea lucrului de mana, frumusetile care ies, dupa atatea incercari, dupa ore sau zile de munca, dupa cine stie cate eforturi si peripetii, din mainile artizanilor! Eu sunt foarte fericita de mersul acestui proiect de promovare a lucrului manual, in care ma simt sprijinita de interesul vostru, justificat de dragul pe care-l aveti voi insiva, creatori sau consumatori, fata de handmade!

Dragii mei prieteni. Astazi, am primit cadouri cu nemiluita! Nu le meritam, Dumnezeu singur stie cum de a randuit sa le primesc. Impartind bomboane in numele sotului meu, Marian, adoratul meu Marian, domnii din strana Bisericii, si doamnele, mi-au urat cu atata dragoste pentru el, cele bune, incat fiecare vorba a lor, ma facea sa lacrimez de recunostinta. Ma incurajau si le simteam ocrotirea, bunatatea, empatia fata de noi doi. Vizitele voastre pe acest blog, sunt tot un sprijin, pentru care va multumesc.

Acum, vreau sa scriu despre papusi handmade. Singurele care conteaza. In domeniul papusaresc.

Acestea despre care scriu astazi sunt create de Oana- Zira Butic, din Piatra Neamt. Papusile sale sunt realizate din materiale naturale, pure, calde, linistitoare, umplute cu puf antialergic, sanatoase pentru copil.

Stiti? Anul acesta, trebuia sa imi innoiesc bradul de craciun. (Sunt ecologista, ii prefer pe cei artificiali.) Prefer in locul sau, direct cadoul: o papusa tip Waldorf, Zira Butic. Pentru ca imi plac foarte mult papusile mari, moi, imbratisabile inainte de culcare sau in momentele de stres, cele care nu au baterii si nu canta sau vorbesc iritabil de tare si repetitiv. Cand mai au si hainutele brodate manual, si inca, personalizat… Se simte ca aceste papusi, la fel ca tot ce mai face Oana, accesorii handmade, si alte cele, sunt create cu grija si respectandu-si propriul slogan: „Facut cu dragoste”.

Dragii mei, eu ii comand de astazi o papusa. De seara. As vrea si una tip Anna Karenina, are Zira butic, si una de acest fel! O prietena extrem de eleganta, sa ma astepte in camera mea, de oriunde m-as intoarce. Ma fac sa zambesc, papusile frumoase! Am o pasiune, pentru acestea handmade, personalizate. (Apropo: Nicoleta Stoian-Nicomade mi-a daruit un pandantiv fimo, reprezentandu-ma pe mine, cu sotul, in ziua nuntii noastre! Minunato!) Si, cum ziceam. Stiu ca Oana-Zira Butic este foarte, foarte solicitata, caci nu cred sa existe cadou mai potrivit pentru botezuri, nunti, sarbatori de iarna, aniversari, sau orice ocazie ar fi, decat o papusa bio, personalizata cu numele copilului brodat pe piciorul flexibil al papusii, ca si mainile, dealtfel, incat sa poata fi asezata oricum. O papusa unica si minunata, pe cine n-ar bucura?

Eu va las sa admirati papusile, caci vreau sa-i las Oanei mesaj privat cu modelul pe care mi l-am ales, sa imi gate papusa, pana de sarbatori! Veti gasi bannerul sau in partea stanga a blogului meu, linkuit, ca si numele sau din lista creatorilor mei handmade preferati, de sus, langa „Despre”, cu adresa site-ului sau. Pentru ca sunt convinsa ca aveti si voi acelasi drag de papusi, macar pentru fiicele, nepoatele sau finutele voastre. Iar sarbatorile, se apropie!

Alegeti handmade, dragele mele. Este lucrat cu suflet si… cu multa dragoste!

Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

6 gânduri despre „Zira Butic. Papusi minunate tip Waldorf. Si mai mult decat atat.

  1. Sunt atat de dragalase! Nu se poate ca un copil sa nu fie incantat de minunatiile acestea. Felicitari cui imprastie frumosul atat prin lucrusoarele confectionate , cat si prin scris.

Lasă un răspuns

