B-Zsu Land. „Creatiile mele poarta amprenta a mai multor tehnici.”

Va salut cu foarte mult drag, prieteni fideli ai handmade-ului, despre care imi face atata placere sa scriu! Astazi intentionam un alt subiect, dar nu renunt nici la acela, il voi scrie diseara! Aviz celor interesati! Va prezint acum niste bijuterii din lut polimeric, intocmai asa cum imi place mie sa port, si, nadajduiesc,si voua! Selectia bijuteriilor din colajul de mai jos, imi apartine in totalitate, autoarea lor dandu-mi acest drept. Asadar, aflati ca gazda voastra, bloggerita pasionata de handmade care scrie si se lasa impresionata si inspirata odata cu voi, eu, adica, este fana tuturor acestor bijuterii, ceea ce va recomand si voua.

B-Zsu Land. Acesta este numele sub care Tunde, mamica a trei copii, o femeie extrem de frumoasa, pur si simplu, foarte, foarte frumoasa, realizeaza cu atata talent aceste accesorii unicate, din lut polimeric.

Vedeti voi, uneori, artistul, mai cu seama cel modest, se prezinta mult mai bine prin creatiile sale. Eu consider suficient in cazul dragei de Tunde, sa o remarcam si sa o retinem in agenda noastra de creatori preferati de accesorii handmade, ca una la care sa apelam cu toata increderea atunci cand ne dorim un set de bijuterii senzationale, pline de personalitate si culoare. Personal, am cateva creatoare „de baza”, cand e vorba de accesorii fimo, pe care le-as/ le voi aborda  atunci cand vreau sa-mi completez o tinuta sau sa ma fericesc cu un cadou deosebit. O trec asadar pe Tunde, B-Zsu Land, pe lista (nu asa lunga, deocamdata) a preferatelor mele, cand e vorba de fimo: Cera Bijou, Iris’s Stuf, Zurzuri Zurzuri, Doina Iabrasu, Punct Gabriela, Delline Designs. Nu-i vorba, imi plac mult si alte creatoare, dar acestea au o tehnica pe care o apreciez deosebit!

Dragii mei, alegeti handmade! Alegeti handmade pentru ca este lucrat cu foarte mult suflet, este unicat si ne prinde atat de bine! Alegeti handmade! Intotdeauna, cat de des posibil, handmade!

Pe data viitoare, sa nu cumva sa-mi lipsiti! Cu dragoste va invit si va astept! In plus, ne asteapta subiecte frumoase! (B- Zsu are banner in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook. Iar in lista creatorilor mei preferati- sus, langa „Despre”- ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa paginii sale.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

