Genti si gentute brodate, Dia Handmade. Pentru noi, romancute frumoase si mandrute!

 De ce am ezitat zeci de minute inainte de-a ma apuca de-acest articol? Poate mi-am dorit prea mult sa scriu despre gentutele Dia Handmade. Poate m-am temut ca nu voi sti sa ma ridic, prin cuvintele mele la valoarea acestor accesorii,  care ar trebui sa se vanda in Romania, cel putin, ca painea calda! Gentile Dia Handmade, sa fim sincere, sunt gentile „noastre”, gentile care ne reprezinta, care ne redau mandria de a fi romance. De ce ne plac gentile din Peru, sau Tibet, etc.? Pentru specificul lor national, nu-i asa? Ei, bine, eu n-am vazut pana acum- am 40 de ani si cinci saptamani- genti mai specifice femeilor romance decat aceste genti!

In colajul cu fotografii reprezentand o parte dintre creatiile D. H., veti putea observa si momente din timpul realizarii gentilor, unul dintre modelele cusute, un motiv bucovinean, precum si masina de cusut Singer, veche de peste 100 de ani. Gentile D.H. sunt lucrate in echipa: sot si sotie! Sunt incantati sa le faca, in timpul lor liber!

„Iubesc gentile mele brodate, si ma voi dedica acestei tehnici. Lucram doar cu piele naturala, si toata lucratura o facem manual, de la tipar, croi, lipit pana la gaurirea pe sablon si coaserea capacelor. Tinem sa cream genti unice, care dau personalitate femeii care o poarta, lucrate frumos, de calitate. Nu am facut si nu vom face replici ale altor colegi breslasi sau ale marilor designeri. Avem modele simple, dar pe care le lucram cu pasiune, incarcand sa facem mereu ceva nou!”

Dragele mele prietene! Nu am scris acest articol „la comanda”. Am cerut permisiunea si colaborarea autorilor acestor genti, de a scrie despre ele. Nu m-am indoit niciodata de valoarea handmade-ului romanesc. Dar cu acest articol de suflet, ma simt si mai intarita sa-l sustin. Am scris despre gentutele brodate Dia Handmade, cusute asa cum cos si eu in aceasta vreme, fete de perna, si ce mai urmeaza sa mai cos. Sau cum am cusut la mama, acasa! Cu modele florale sau motive traditionale romanesti. Nu stiu voi, dar eu nu am mai vazut astfel de genti atat de romanesti! Ma simt romanca, sunt multumita ca a randuit Dumnezeu sa ma nasc aici si as fi tare faloasa sa arat lumii aceasta, purtand genti ca cele Dia Handmade, bratari cu motive populare, realizate tot de Dia H.

Va doresc fiecareia sa aveti cat de curand una dintre gentutele acestea, foarte variate ca modele, culori si marimi, dar atat de autentic romanesti! Cat de curand, doamnelor si domnisoarelor!

Alegeti handmade, vedeti si voi… Este unic si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare, si multumesc foarte mult pentru vizita voastra!

 (Dia Handmade are un banner in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook. Iar in lista creatorilor mei preferati- sus, langa „Despre”- ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa paginii sale.)

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Genti si gentute brodate, Dia Handmade. Pentru noi, romancute frumoase si mandrute!

Lasă un răspuns

