Monica Ava. Avangardista.

Buna seara, prieteni ai mei, prieteni ai handmade-ului! Am ales dintre creatiile Monicai Ava, o parte dintre hainele si gentutele pe care le-as purta eu. Pe altele, ni le recomanda insasi autoarea lor. Monica, asa gandesc, are indrazneala, si entuziasmul, nu am nicio indoiala, sa-si exprime personalitatea, excentrica, as spune, prin creatiile sale vestimentare, absolut unice! Sunt pe deplin convinsa ca nu-i trece niciodata prin minte eternul gand dilematic: „Se potrivesc culorile/ materialele/ croielile hainelor mele, intre ele?” Cu cat mai antagonice toate, cu atat mai bine pentru ea, cred!

Am si eu accesorii sau alte cele prin garderoba, care imi plac teribil. Dar… se pare ca numai mie! „Parca esti… Arati ca… Nu mergi cu mine, cu chestia aia pe tine…” Stiti si voi, deh!

Dar eu inca indraznesc, fata de toate doamnele din anturajul meu, cate-o mica „extravaganta” vestimentara! De aceea Monica Ava este un model de inspiratie pentru mine! Da, domnule, se potriveste ce am eu chef, cu ce imi place mie sa se potriveasca!

Este remarcabil faptul ca Monica nu cususe in viata ei la masina de cusut! A inceput sa surfileze haine si gentute ca cele din imaginile de mai jos, terapeutic! Nu dupa multa vreme, a primit comenzi din U.S.A si Franta, ceea ce i-a dat, bineinteles, aripi. Si-a deschis magazine on-line pe binecunoscutele platforme Breslo si Etsy. Ii place sa faca  flori de piele,coliere,cercei, posete… Adora lana, sa experimenteze, sa combine culorile. Ii place viata! Ii place libertatea de exprimare! Iar creatiile sale o fac sa simta ca traieste si ca se exteriorizeaza din plin!

Dragele mele, eu sunt foarte bucuroasa ca am cunoscut-o pe Monica. Este o femeie de 43 de ani foarte, foarte speciala. Curajoasa, creativa, optimista. O femeie care ma inspira sa indraznesc mai mult. Sa traiesti o viata lunga si colorata ca lucrarile tale deosebite, Monica!

Alegeti handmade, dragele mele! Este intr-adevar unic si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare, cu tot dragul!

(Monica Ava are si ea un banner, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook. Iar in lista creatorilor mei preferati- sus, langa „Despre”- ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa paginii sale.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

