Huzum Art Bijoux. „Sarma, are propria sa vointa. Ea imi inspira modelul.”

Bun regasit, tuturor! Cateodata, voia Domnului, scriind despre omul din spatele creatiilor, de care ma simt atrasa si despre care vreau sa povestesc aici, descopar in acesta un prieten de suflet, cadou minunat! Asa s-a intamplat si cu avangardista Monica Ava, despre care am scris aseara. O, slava lui Dumnezeu! El m-a inspirat sa incep acest proiect de promovare a handmade-ului, care proiect, ce mare bucurie, m-a imprietenit cu oameni sensibili, generosi sufleteste si nu numai, creativi, indrazneti, oameni de tot felul, dar buni la inima, toti!  Va multumesc tuturor, proiectul merge, datorita voua, mai departe! Dragi cititori ai acestui blog, ma inclin in fata voastra!

Am remarcat in grupurile handmade in care sunt inscrisa, postari aparte, reprezentand bijuterii din sarma impletita si pietre semipretioase. Foarte frumoase! Semnate: Huzum Art Bijoux.

Am purtat cativa ani de zile, numai bijuterii din pietre semipretioase. Imi plac cele cu insertii, cu dungi, cu straturi dantelate, in forme naturale, asimetrice, in diferite alte forme, de frunza, de floare, etc. (Am un set de bijuterii din coral alb si rosu, stelute, ca cele de mare.) Dar m-am „plictisit” putin de ele. Pentru ca am descoperit bijuteriile splendide textile (bumbac mercerizat, snur soutache, catifea, fetru, lana imaslita), cele din hartie lacuita (quilling), cele din piele, cele din lut polimeric… Dar stiti ce? Imi plac bratarile Huzum Art Bijoux! Chiar imi plac! In primul rand ele, dar nu doar ele!

„Imi doresc foarte mult ca handmade-ul romanesc sa ia amploare, sa castige in fata lucrurilor aduse din China, la targurile de handmade sa existe doar produse handmade si sa nu fie acceptate alte chinezarii. Imi doresc ca oamenii sa inteleaga cat suflet, munca si de multe ori chin, punem in fiecare obiect creat de noi. Inspiratia nu vine la comanda si sunt zile in care nu “vad “ nimic: iau sarma in mana si nu stiu ce sa fac cu ea… E un chin si o spaima ca poate inspiratia nu se va mai intoarce.”

Da! Handmade-ul este lucrat cu foarte mult suflet. Este unic. Si daca stim sa apreciem valoarea unicitatii, nu ne putem dori altceva, decat un produs migalit manual cu multa emotie, cu efort, cu talent!

 Avem de unde alege produse handmade! Huzum Art Bijoux este o artista extraordinar de priceputa si de ingenioasa in imbinarea unor materiale, ca sarma si pietrele semipretioase, din care rezulta bijuterii care, garantat, nu vor trece neobservate! Inca nu am vazut bijuterii asemenea acestora, lucrate atat de artistic, asa ca vi le recomand cu drag si retin tehnica! De acum, cunosc si pot compara. Pot alege in cunostinta de cauza. Felicitari Huzum Art Bijoux!

Pe data viitoare, dragii mei dragi, iubitori de handmade! ( Huzum are si ea un banner, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Huzum Art Bijoux. „Sarma, are propria sa vointa. Ea imi inspira modelul.”

Lasă un răspuns

