Maiavis Crochet. „Principala satisfactie ce mi-o aduce handmade-ul, este bucuria creatiei.”

Ce duminica superba! Imi vine sa stau ca mata, la soare. Imi voi scoate scaunul de gradina afara, imediat ce termin acest articol. Voi citi ceva ziditor.

In povestea noastra de astazi despre frumusetile handmade realizate si disponibile pe plaiurile noastre, este vorba despre Daniela, din Botosani, care croseteaza din pasiune, pentru ea si pentru cine agreeaza stilul sau.Pentru mine, crosetatul este o pasiune, un mod de viata. E ca un joc cu firele si materialele: imi place sa incerc tot timpul sa fac ceva nou. Imi plac firele de tot felul, colorate, mai cu seama. Imi plac firele de matase, si mai imi place sa combin materialele textile cu aplicatii realizate prin crosetare. In concluzie, imi plac provocarile!

Mama mea innobileaza la fel hainele, cu dantele si aplicatii florale, facute de ea. Mi-amintesc de o fusta gri din stofa, pe care-a bordurat-o cu vreo zece cm din dantela, crosetata de ea! A transformat-o dintr-o fusta sobra, terna, intr-una deosebita! De ce nu ne-am inspira si noi din cele ce vedem la acesti artizani?

O rochie crosetata este de nepretuit! Cu cat modelul este mai complicat, croiala mai sofisticata, executia impecabila, cu atat valoreaza mai mult! Nu exista rochie mai rafinata si mai eleganta, in toata lumea modei, ca cea realizata manual, crosetata, mai ales! Maiavis Crochet va poate face una, precum puteti vedea. Va doresc sa aveti cat mai multe obiecte vestimentare crosetate, handmade, de la accesorii (esarfe, coliere, bratari-manseta, brauri, gentute, coronite) la fuste, bluze si rochii! Eu, una, am o slabiciune pentru croseturi, cred ca am mai spus-o!

  Daniela croseteaza, dar nu numai. Realizeaza si flori, si copacei din margele, puse pe sarma si apoi rasucite.

Dragi iubitori de handmade, vedeti bine ca avem de unde alege sa ne cumparam, sau sa ne inspiram sa ne imbracam si sa ne accesorizam, sa ne decoram caminul, cu produse handmade! Va spun din proprie experienta, nimic nu ne prinde mai bine!

Va urez o duminica minunata, si mai veniti pe aici! Caut subiecte frumoase, indraznete, deosebite. Pentru ca romancele creeaza, iar noua ne place handmade-ul! Vrem sa cunoastem, sa comparam, sa ne inspiram, sa visam si sa ne cumparam handmade. Pe data viitoare!

( Maiavis are si ea un banner, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Maiavis Crochet. „Principala satisfactie ce mi-o aduce handmade-ul, este bucuria creatiei.”

Lasă un răspuns

