Roxana Matei, motivata sa creeze, de catre sotul sau, priceput la margelit si cusut goblenuri!

Dragi iubitori de handmade, imbratisari! Bine ati revenit, ma bucur nespus! Majoritatea creatorilor despre care scriu, imi ureaza succes in ceea ce fac! Insa succesul proiectului acesta de promovare a handmade-ului autohton, depinde nu doar de mine, care caut sa descopar talente, sa le cer acordul si colaborarea, sa scriu despre creatorii respectivi, sa promovez articolele in cat mai multe grupuri… Depinde enorm si de interesul vostru pentru ceea ce scriu, referitor la handmade! De aceea va imbratisez si va multumesc, caci simt sprijinul vostru. Asadar, cat timp suntem impreuna, proiectul poate merge mai departe. Succes handmade-ului!

Roxana Matei s-a „apucat” de creat, determinata de rabdarea ingereasca a sotului sau, de a coase goblenuri. Tot cu goblenuri a inceput si Roxana. A continuat cu alte tehnici: decoupage, soutache, broderie de margele, pictura pe sticla.

Lucreaza cot la cot cu sotul, ceea ce mi se pare, cel putin, deosebit de dragut! Sunt multumiti de rezultatele lor artistice, la fel ca si cumparatorii obiectelor migalite de ei. In acelasi timp, sunt si satisfactii banesti, pe langa cele sufletesti, iar acestea exprima perfect conceptul, pragmatic, dar omenesc :”imbinam placutul, cu utilul”.

Daca sotul exceleaza prin rabdare, Roxana recunoaste: „Broderia de margele ramane dragostea mea cea mare, deoarece ea imi da libertatea de a folosi materiale, culori si teme cat mai variate.”

Eu nu mai am ce adauga despre aceasta familie, extrem de creativa. Voi lasa imaginile din colajul de mai jos, sa „vorbeasca” ele. Dar am o mentiune de facut: daca sotul meu, stangaci, din cauza triplegiei care i-a afectat mana sa dreapta, nu a lucrat esarfe cot la cot cu mine, cand am lucrat eu, a fost din cauza mea: nu am am stiut sa-i explic procesul! Dar, ar coase, ca si mine, pe panza, ar modela lut polimeric, ar face orice, caci este mai deschis catre experiente, de o mie de ori mai mult, decat mine! II voi povesti „cazul” Roxanei. Si, mai cu seama, voi avea mai multa rabdare sa-l invat ce stiu si eu.

Alegeti handmade, dragii mei! Este lucrat cu foarte mult suflet, este unicat si, sigur, sigur, ne prinde mult mai bine! Pe data viitoare, cu mult, mult drag!

(Roxana Matei are si ea un banner, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

