Genti handmade din piele naturala, superbe si accesibile: Corinaboutique.ro.

Va salut cu foarte mult drag, iubitori de handmade! Vreau sa intru direct in subiect, ard de nerabdare!

Se fac, probabil, aproape doi ani, un an jumatate, sigur, de cand am salvat linkul unei genti handmade, cu fluturi, care ma cucerise definitiv si pe care nu concepeam sa nu o am! Eu sunt o cumparatoare impulsiva, cand imi place ceva, e jale! Ja-le! Am, n-am nevoie… Ma rog, nu va doresc…

Nu ma ocupam pe atunci de acest proiect, personal si voluntar, de promovare a handmade-ului. Astazi, scriu, iata, despre Corinaboutique, creatoarea, de 3-4 ani, incoace, a unor genti si posete de piele pline de culoare si imaginatie, pentru toate gusturile, zic eu, si absolut accesibila ca pret, oricarei femei care vrea sa isi cumpere o geanta din piele naturala! Inca, model unicat!

Autoarea acestor genti absolut dezirabile si convenabile din atatea puncte de vedere, este, de formatie, inginer textilist. Piele, nu lucrase niciodata pana in ziua cand, proaspata mamica, a decis sa lucreze ceva de acasa, sa inceapa o afacere, chiar! In dimineata celei de-a doua zi de cand postase primele sale creatii pe platforma binecunoscuta tuturor iubitorilor de handmade, Breslo, gentile ale s-au vandut!

Redau in continuare determinarea Corinei de a crea handmade, totodata si a mea, de a promova handmade-ul! „Vreau sa nu mai vad genti negre si maro, cu mii de accesorii metalice chinezesti pe ele! As vrea ca fiecare femeie sa aiba curaj si sa poarte ceea ce o reprezinta, ca spirit si ca personalitate. Iar atunci cand vad ca acest lucru se intampla, simt ca mi-am indeplinit mica mea misiune”.

Vreau sa mai adaug ceva: gentile Corinaboutique sunt lucrate personalizat, la cererea clientelor. Sunt pictate manual, sau cu broderie, cu aplicatii… Am sa fac link bannerului Corinei, de gasit in partea stanga a acestui blog, catre magazinul sau, pentru a vedea si voi preturile rezonabile ale produselor sale. Iar numele sau din lista creatorilor mei preferati, sus, langa „despre”, va fi linkuit cu adresa paginii sale de facebook.

Am promovat-o prin acest articol pe aceasta creatoare, din convingere, nu „la comanda”. Cred in culoare, in pace, in bucurie, in armonie. Asta promovez: lucrul de mana, care aduce satisfactii si mesterilor, si clientilor. Sper din toata inima mea sa aveti cat de curand o geanta realizata de ea si cele doua colaboratoare ale sale. Cum vreti voi sa fie, fix cum vreti!

Alegeti handmade! Eu asa fac! Eu cred in handmade, caci e lucrat cu mult suflet si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Genti handmade din piele naturala, superbe si accesibile: Corinaboutique.ro.

  1. 🙂 he he si eu sunt fan corinaboutique…si subscriu postului tai! Ca si creatoare de handmade cunosc foarte bine valoarea lucrului realizat de mana!!

  2. Am trei genti marca CORINA si pot sa spun ca sunt extraordinare! N-am fost niciodata pasionata de genti dar acum sunt! Explozii de culoare in cel mai desavarsit bun-gust, calitate si lucrat perfect ingrijit, o nebunie dulce care iti aduce bucurie si pofta de viata! Nu mai putin, o DOAMNA adevarata, cu care e o placere sa dialoghezi si pe care, personal, abea astept s-o cunosc! Multumesc Doamnei Corina si aici pentru minunatiile pe care le realizeaza in mod clar punand suflet si pasiune!

Lasă un răspuns

