Gaby’s SecretGarden. Feerie.

Va salut cu foarte mult drag. Vreti sa mergeti cu mine intr-o… gradina secreta? Este a lui Gabi, dar ea primeste bucuroasa in gradina sa, pe oricare iubitor de handmade. Deci, sa intram!

Gabi este o Doamna. Gandeste, simte, traieste, creeaza ca o Doamna. Cum s-a atasat ea de handmade? S-a indragostit! De niste margelute pictate manual. „Mi-a mers la suflet ideea de poveste, de lucru personalizat, de comunicare cu omul care îţi va purta creaţiile şi va simţi că a participat cu idei la desăvârşirea lor.”

(Gaby, te iubesc! Scrii si descrii minunat, pomenesti nume de prieteni catre care alerg, sa-i descopar, sa te inteleg. Ascult sunete naturale, de izvor susurand si pasari ciripind, si imi place in gradina ta secreta! Oare ce-as putea adauga eu in povestea ta perfecta? Visez de douazeci de minute, traind pasionatele tale destainuiri despre initierea in handmade, fara sa pot scrie un cuvant! )

Ei bine, a trebuit sa modifice un colier si atunci, a comandat cateva ace, încuietori, zale şi conectori. „Mai apoi, dintr-un magazin englezesc, din orasul Bath, unde a stat o vreme, a cumparat margele si charmuri deosebite. Şederea temporară în Anglia, liniştea zonelor rurale, marea, micile porturi marine, grădinile – ah, grădinile! – şi, mai ales, întâlnirea cu o doamnă adevărată, Mariana Th., româncă stabilită de câteva decenii acolo, o femeie creativă care are o colecţie personală de bijuterii, dintre care şi creaţii proprii, mi-au provocat o stare interioară extraordinară şi o deschidere către zona handmade. M-am întors în ţară cu şiraguri de mărgele vechi, din colecţia doamnei Th., conştientă că posed mici comori.”

Gaby are doua dulceti de fetite si un sot care o sustine in pasiunea sa, in toate. Prietenii o sustin de asemenea. II poarta cu mare drag accesoriile. Si nu doar ei! „Când lucrezi pentru tine te bucuri, când lucrezi pentru cineva şi cineva îţi poartă bijuteriile, bucuria e incomparabil mai mare! Ca atunci când găteşti mâncare şi cei dragi îţi savurează preparatele.”

In continuare, Gaby spune ceva cu care rezonez si eu, caci, de cand m-am implicat in proiectul acesta de popularizare si sustinere a handmade-ului, in mediul online, viata mea nu mai este aceeasi, ci mai bogata in cunostinte si frumusete, in prietenii si sentimente. ) „Creaţia mă ajută să mă descopăr, să mă dezvolt personal, să evoluez, să îmi descopăr drumul, să am ochi de văzut şi urechi de auzit pentru lucruri şi detalii pe care altădată le-aş fi trecut cu vederea.”

Dragii mei cititori si prieteni, as fi putut termina acest articol in 10-15 minute. Sincer, intarzii putin cu niste obligatii personale din viata mea, dar odata intrata in Gaby’s SecretGarden, uiti de timp si de realitate. Iar muzica lui Vivaldi…Totul ma retine aici.

Ziceam ca as fi putut da copy-paste materialului trimis de Gaby, este scris fantastic! Dar am si eu nevoile mele emotionale: vreau sa trec toate povestile celor despre care scriu, prin propriile mele filtre de perceptie. Putin egoism.

„Îmi place să lucrez cu răşină, cu plante şi materiale naturale, cu frumuseţea întotdeauna surprinzătoare a naturii, cu piele şi vopsea, cu tehnica decupajului. Mă atrag în aceeaşi măsură pietrele semipreţioase, mărgelele deosebite, nu întotdeauna perfecte, materialele care spun o poveste. Povestea e o parte importantă a creaţiei mele, este sâmburele inspiraţiei, momentul de magie care dă viaţă bijuteriilor şi accesoriilor pe care le lucrez. Şi îmi place să spun această poveste. Ca temă, stil, idee, optez întotdeauna în realizare pentru confort, libertate de mişcare, zbor.

Aş încadra creaţiile mele stilului boho, cu diverse influenţe, boho hippie, boho chic sau boho vintage, în funcţie de stare, anotimp sau tema vreunui concurs la care particip. Sunt încă în căutare – de tehnici şi forme de exprimare.”

Dragi iubitori de handmade, voi mai ramaneti in gradina secreta a lui Gaby, eu trebuie neaparat sa plec! Dar voi reveni diseara, cu alta poveste! Alegeti handmade, este tot ce poate fi mai minunat! Este unic si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Gaby’s SecretGarden are si ea bannerul sau, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook. Iar in lista creatorilor mei preferati- sus, langa „Despre”- ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa paginii sale.)

Lasă un răspuns

