Artemiza-Design. Ai visat, pe vremuri, sa te imbraci de la Fondul Plastic? Acum, poti! Artemiza Ene, creeaza in stilul care a consacrat-o, pe cand lucra acolo.

Dragi prieteni, iubitori de handmade! Va multumesc pentru ca nu lipsiti de la intalnirile pe care vi le propun. Inca, in aceasta seara, va propun doua subiecte, deci doua intalniri! Veti fi aici?

Pe doamna Artemiza Ene, am cunoscut-o la putin timp dupa ce scrisesem despre Le Land. (Dati click pe cuvintele mov, daca vreti sa va aduceti aminte de ea, sau sa o cunoasteti, dupa cum e cazul.) Creatiile celor doua, si ale altora, pe care am avut sansa de-a le cunoaste si de-a scrie despre ele, sunt foarte pe gustul meu, cand e vorba de lutul polimeric.

Doamna Artemiza, a urmat cativa ani sectia de arta decorativa a Scolii Populare de Arta, a expus vestimentatie si podoabe create de ea, in cateva expozitii personale si decorative. In timp,  a realizat si icoane pe sticla, cateva lucrari in tehnica mozaic, imitatie de vitraliu, ceramica („la care am renuntzat din cauza de lipsa cuptor”), decoratiuni.

A lucrat pentru Fondul Plastic, Artemiza. „Rochii vopsite, cu aplicatii de broderii, catifea, piele…bijuterii din combinatii de piele, tabla de alama, sarma.” Si nu „doar” atat! „Rochii de ceremonii unicat pentru mirese, nanase, domnisoare de onoare, nuntas…Pentru unele si accesoriile: bijuteriile, coronita, chiar si buchetele!” Ce spuneti, cu cine avem de-a face, hm? O artista „de meserie”!

Dragi cititori si cititoare, putem sa scriem cate’n luna si in stele, dar nu-i asa ca bijuteriile Artemizei sunt cele care ne intereseaza, in cele din urma, cu adevarat? Fiti atenti: dati click pe bannerul ei de pe blogul meu, sau pe numele Artemizei din lista creatorilor mei preferati (sus, langa „Despre”), linkuit cu alta adresa decat cea a bannerului. Asta, daca va plac si voua creatiile sale, cat mie! Pentru mine, Artemiza Ene este un artist de apelat cand am chef/ nevoie/ placere de un accesoriu nou, sofisticat, unicat, colorat… Hai, mai, ca stiti voi! Sunt fan handmade, iar voi sunteti ca mine, altfel n-ati fi acum pe blogul acesta! (Sssst…Veniti mai aproape: stiti care-i setul no.one, Artemiza Design, pe care mi l-as cumpara primul? Ssst… Cel cu verde, rosu, alb si negru. Cu bratara, cu tot! Am zis „primul”!)

Va las acum, ma pregatesc repejor de al doilea articol, nu am avut curent zece ore, astazi, si ma simt tare „ne-scrisa”! Alegeti handmade daca vreti sa va simtiti altfel, caci handmade-ul, va asigur eu, ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Artemiza-Design. Ai visat, pe vremuri, sa te imbraci de la Fondul Plastic? Acum, poti! Artemiza Ene, creeaza in stilul care a consacrat-o, pe cand lucra acolo.

  1. Foarte frumoase si delicate! Cand eram in clasa a X-a obisnuiam sa merg la Fondul Plastic din orasul meu si sa admir bijuteriile lucrate manual. Tin minte ca-mi duceam acolo felicitarile din plante uscate si bratarile din bucati din piele de curca…

Lasă un răspuns

