Lusiana Lazarescu. Coliere remarcabile, pentru femei cu personalitate.

Bun regasit, dragii mei prieteni, iubitori de handmade! Am bucuria sa aduc astazi in fata voastra, creatii „beton”, cum apreciaza Lusiana Lazarescu primul sau colier, creat pentru a-si accesoriza o tinuta mai speciala, dar si cele peste 100 de modele unicat, vandute de ea pe platforma Breslo, si nu numai. Aceasta tanara ieseanca, talentata cat pentru zece, (care, sigur o au ca model), coase zilnic, cate patru ore, tinand foarte mult la detalii, atentia sa maxima, interesand finisarea bijuteriilor.

In ceea ce face, Lusiana este motivata de satisfactia evidenta, pe care i-o transmit, recunoscatoare, clientele bijuteriilor create de ea. Ar vrea sa gaseasca la ea in oras materiale in culorile sale preferate: „Imi place sa lucrez cu pietre mari, colorate in diverse nuante; imi plac cel mai mult culorile marii, nuantele de verde, auriu, toate nuantele de roz, cyclam, burgundy…” Creatiile sale ar fi asa cum este inspirata sa le faca, nu adaptate cu chin si vai ideilor sale.

Lusiana, te descurci oricum, minunat! Si nu o spun eu, care nu am deocamdata bijuterii realizate de tine, cat toate acele femei, care te-au ales pe tine, cand si-au achizitionat o bijuterie de acest fel!

Va las sa admirati munca Lusianei, dragi prieteni, concretizata in coliere, cercei si bratari pline de personalitate! (Am dreptate cand spun despre colierele-gulerase, ca sunt foarte, chiar foarte frumoae, si de dorit? Eu, zic ca am!)

 Alegeti handmade! Este lucrat cu atat de mult suflet! Si, nu doar ca produsele handmade sunt unicate, dar, va asigur eu, ne prind cel mai bine! Pe data viitoare!

(Accesati bannerul Lusianei Lazarescu, de pe blogul meu: veti ajunge printr-un singur click, pe pagina sa de facebook, unde veti admira multe alte modele create de ea.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

