Elena Nicoara. Poncho-uri, pulovere si bluze handmade, pe care le vrem!

Nu scriu nimic pana nu dati click melodiei interpretate de Toto Cutugno! Vreau sa ne „simtem” bine. (Cititoarele de varsta mea, 40, ma vor intelege. Iar celor mai tinere, ce sa le strice?)

Astazi am facut, in premiera, grenade galuste cu prune. Ha, ha, ha! De trei ani imi amenintam sotul ca ii fac, inca de pe cand eram doar prieteni! Doamne, niste galustoaie… Bune la gust, dar la limita esteticului, pentru burti de capcauni, nu altceva!

Ce-mi place mie la doamna Elena Nicoara, pe langa toate poncho-urile, puloverele si bluzele tricotate si crosetate de dansa, este faptul ca, pensionara, „munceste” cu mult spor, participa la targuri handmade cu produsele sale, si mai este si multumita de profitul obtinut in urma vanzarii lor! Are si pagina de facebook, unde putem vedea, tanji, dar, mai ales, comanda piese vestimentare si accesorii, obiecte decorative pentru Craciun, dar nu numai! Ii place doamnei Elena, si tehnica decoupage-ului, draga de dansa!

Eu ador, zau ca da, culorile pline de viata si contrast, pe care le combina doamna Elena! Si, cel mai mult, florile din lana impaslita, cu care accesorizeaza dansa hainutele sale super-super romantice si moderne in acelasi timp!

Ma bucur ca am acest blog unde, in lista creatorilor mei preferati, ii salvez, ca intr-o agenda numele, pentru totdeauna, cine stie? Deja m-am indragostit de una din creatiile sale, atat de tare, incat, am sa-i adresez, in privat, o intrebare! Voua, ce v-a facut cu ochiul? Cu sinceritate deplina va spun: daca avem dorinta de a purta si noi lucruri crosetate sau tricotate, deosebite, handmade, doamna Elena Nicoara ar trebui sa fie cea careia sa i le comandam!

Bine, recunosc, sunt maxim de subiectiva! Creeaza in stilul meu preferat, am deja un poncho si o pelerina, nu realizate de dansa, dar mai vreau! Cat de multe si diferite s-ar putea! Iar Elena Nicoara, cu florile sale impaslite, de care m-au indragostit deja, Flori Dinu si Misha Artunic, ma „termina!”

Alegeti handmade, dragele mele! (Din entuziasm, era sa va spun „iubitele” mele. Si-asa, ma tem ca nu stiti cat imi sunteti, cu adevarat, de dragi! Sa va mai spun si ca va iubesc, poate va sperie! Imi place ca impartasim o pasiune comuna, pentru frumos, si pentru handmade.) Nu uitati, handmade-ul este lucrat cu suflet, si ne prinde cel mai bine!

Pe data viitoare! ( Doamna Elena Nicoara are si dumneaei un banner, in partea stanga a acestui blog. Daca il accesati, ajungeti pe pagina sa facebook. Iar in lista creatorilor mei preferati- sus, langa „Despre”- ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa paginii sale.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

