Irina Sasaki, profesoara de Ikebana in Japonia, creatoare talentata de accesorii soutache.

Va salut cu foarte mult drag, pe fiecare. Sunt bucuroasa ca, inainte de culcare, sa-mi incant ochii privind si visand bijuterii soutache handmade, lucrate in culori si modele pe gustul meu, si al oricui, imi imaginez!

Irina Sasaki bijutereste zilnic, cate 9-10 ore, plus alte 4, in care preda tehnica Ikebana, ramura RYUSEIHA gradul 3 si aranjamente florale gradul 1, recunoscut de statul Japonez! Irina este o femeie foarte frumoasa, iar bijuteriile sale ii reflecta, precum oglinda, frumusetea. Mie imi plac teribil si ma bucur in acelasi timp ca Irina are suucesul meritat, cu ele! Are satisfactia lucrului facut cu arta si dedicatie, a multumirii clientelor sale, a rasplatei financiare firesti, soutache-itul ii ofera fericire absoluta. Sunt mai mandra de Irina Sasaki, decat o fi ea insasi! Caci imi place sa vad ca oamenii reusesc in ceea ce le place sa faca!

Bijuteriile Irinei sunt apreciate si comandate din mai multe tari. Si nu ne intrebam de ce, caci stim: sunt totalmente dezirabile! Atat de ispititoare! Priviti-le, va rog!

Alegeti handmade, dragele mele, e facut cu suflet, si ne prinde cel mai bine! Nu uitati bannerul Irinei Sasaki, in stanga blogului meu, va va duce direct pe pagina sa de facebook, unde puteti vedea alte si alte modele. In acelasi timp, numele Irinei, linkuit cu aceeasi adresa, poate fi gasit si in lista creatorilor mei preferati, sus, langa „Despre”. Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre „Irina Sasaki, profesoara de Ikebana in Japonia, creatoare talentata de accesorii soutache.

  1. Imi amintesc de inceputurile timide dar frumoase ale Irinei cand imi spunea ca este incepatoare,o incepatoare talentata ale carei lucrari nu se deosebeau prea tare de ale multor” avansati”. In scurt timp insa am vazut o evolutie formidabila, intre primele lucrari pe care le-am vazut la ea si ceea ce a urmat depasind modelele clasice de soutache intr-o imbinare originala de pietre, accesorii metalice si piese in tehnica soutache si shibori ribbon.Felicitari Irina si pupici.

Lasă un răspuns

