Ina Flowers. Amazing Handmade Little Things. Beautiful, beautiful things.

Va imbratisez. Pe cele bune, talentate, si intelepte. Pe cele iubitoare de handmade. Sunt foarte bucuroasa, caci am cunoscut o tanara dulce, ca florile din lana Merinos,  impaslita, extrafina, pe care le aseaza in coliere, brose, brauri… Am cunoscut-o pe modesta Ina, Ina Flowers, si sunt fericita ca e din Bucuresti, s-o pot intalni personal.

Cineva, ma acuza, scuipand catre mine reprosul ca fac reclama, prin articolele mele. Fac promovare. Sustin un lucru bun: handmade-ul. Sunt o entuziasta. O senzitiva. O emotiva. O empatica. Articolele mele sunt sincere, caci rezonez cu cele despre care scriu. Ca acum, cand recomand creatiile Ina Flowers. Ador accesoriile textile! Ma si mir, sincer, ca ar exista femei care nu le-ar iubi! Care nu si le-ar crea chiar si singure, care nu le-ar cumpara, cautandu-le, daca nu le gasesc la tot pasul. Mai ales cand un colier, lucrat manual din lana extrafina, accesorizat cu margele, unicat, costa doar 20 de lei, precum cel creat de Ina Flowers, numit „Sweet little pink „!

„Imi place sa lucrez cu diferite materiale textile: matase, satin, bumbac, in, lana… Imi plac margelele si elementele metalice.” Ina, scumpa, ne place, ca iti place! Caci astfel, avem SI noi posibilitatea sa iti cerem sa ne oferi o gama variata de modele de accesorii, pe care sa ni le asortam la hainele pe care le purtam.

Am cumparat de curand un pulovar alb-unturiu. Cand am ajuns acasa cu el, eu, iubitoare de culori, m-am intrebat: de ce l-am cumparat? Ii voi da putin accent, cu unul din colierele Ina Flowers. Acum, ma bucur ca am luat acet pulover uni, la care pot asorta orice culoare am placere.

Apreciez ca Ina da foarte multe detalii despre produsele sale, mai ales despre intretinerea lor. Imi place si blogul sau, adresa acestuia fiind adaugata numelui ei, in lista creatorilor mei preferati, pe care o gasiti sus, langa „Despre”: click pe numele Ina Flowers, si ajungeti pe blogul acestei creatoare de accesorii florale din lana impaslita si tot felul de alte materiale! Iar in partea stanga a blogului, deja cunoasteti: are un banner, cu adresa paginii sale de facebook, click pe el, repede!

Pe data viitoare, dragele mele! Spor la cumparaturi! Alegeti handmade, caci este fantastic! Si ne prinde cel mai bie! In plus, este unicat!

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

