Flori Din Margele, lucrate cu dragoste. Perfect identice celor naturale.

Dragi iubitori de handmade, salutari, cu drag! Credeti ca as fi ales eu tema din titlu, „Flori din margele”, daca nu as fi fost cu adevarat cucerita, dar cucerita definitiv, de cele despre care am placerea sa scriu? In niciun caz! Am si eu subiectele mele, pe care nu imi e usor, in lipsa entuziasmului, sa le abordez!

Fata aceasta, de le face, ca-n revistele glossy de home & deco, nu altceva, este indragostita pana peste urechi de margelele din nisip, pe care le-a descoperit acum cinci ani, cand i s-a nascut baietelul. Realizase atunci, din ele, ornamente, stelute, pentru bradul de craciun. Sotul sau, analitic din fire, a laudat-o, prietenii, la fel. Clientele… In diferite limbi, si ele! Desi, atat de dragi ii sunt, incat greu se desparte de florile ei din margele: prefera compania lor, decat valorificarea lor. Prefera cuvinte de admiratie, decat bani!

Stiti ce-mi mai place mie la creatoarea aceasta mega-ultra-super pasionata de margelit flori? Ca, atrasa si de tehnica decoupage-ului, da vazelor in care tine florile, aceeasi tema florala. Priviti imaginile de mai jos, si de pe pagina sa de facebook: va imaginati ce frumos poate fi sa traiesti inconjurat de atata arta floristica?

Bun. Vorba multa, saracia omului. Avem accesorii florale, caci s-au purtat, creat, vandut si cumparat, toata vara: cercei cu flori, coliere cu flori, inele cu flori, bratari cu flori, genti cu flori… Eu, una, as vrea sa am in camera mea un trandafiras din margele de nisip, nu foarte inalt, dar bogat in petale, voi, nu?  O puteti contacta pe „Floricica” dand click pe bannerul sau, de pe blogul meu, in partea stanga. Sau pe numele sau linkuit cu adresa ei de facebook, din lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”.

Va multumesc ca ati fost si de data aceasta cu mine! Va astept si data viitoare! Pana atunci, alegeti handmade, caci este singurul facut cu talent si muult suflet.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

