Anca Toma Art- Picturi si obiecte practice si decorative, cu teme si simboluri din cultura japoneza.

Buna seara, numai bine va doresc! Imi plac enorm picturile Ancai Toma! Imi plac, de nu se poate! Va amintiti de Simona Buibar? Si picturile sale imi plac, desi, modesta, tanara se considera foarte la inceput in arta picturii. (Puteti da click pe numele Simonei daca vreti sa v-o reamintiti.)

Anca Toma, cum am ati aflat din titlul articolului, este pasionata nu doar de cultura japoneza, cat si de handmade: realizeaza tablouri senzationale (preferatul meu fiind Mount Fiji; il puteti recunoaste in colajul de fotografii, din articol) picturi pe perete, cadouri personalizate (cutii pictate, rame pentru fotografii, plase de umar, pictate cu figuri de tinere rebele, tricouri pictate si, ceea ce-mi place cel mai mult, oglinzi pictate, precum cea numita Sakura, floarea ciresului japonez).

Ancai ii place combinatia de culori rosu-negru, „dar ma incanta si compozitiile foarte colorate.” Lucreaza cu culori acrilice, „deoarece acestea sunt pe baza de apa, nu au miros si se usuca repede”. 

Anca Toma, are maini magice, i s-a spus, prieteneste. Oricum ar fi mainile sale, mie-mi place realmente, mult de tot!

Alegeti handmade, dragele mele, nu trebuie sa va mai spun de ce: este lucrat cu atata suflet si ne prinde cel mai bine!

Accesand bannerul Anca Toma Art de pe acest blog, ajungeti pe site-ul sau de cumparaturi. Daca doriti, puteti sa-i cereti prietenia pe facebook, dand click pe numele sau din lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

