Handmade Andreea Damian. „Frumusetea sta in detalii, dar si in simplitate.”

Dragele mele cititoare, prietene, creatoare, iubitoare de handmade. Sunt foarte fericita de cand scriu despre handmade. (Prezentul articol fiind al o suta cinzeci si patrulea). Descopar si invat lucruri noi, extrem de frumoase, delicate, migaloase. Oameni minunati, cel mai adesea, imi dezvaluie din tainele muncii lor, facute din pasiune pentru arta handmade, amanunte care ma fac sa apreciez, de fiecare data mai mult, artizanii si artizanatul. Va multumesc tuturor pentru sustinere si colaborare, va promit in continuare subiecte cel ptin la fel de frumoase si interesante, oameni draguti precum si Andreea Damian, protagonista articolului acesta, este.

La 13 ani, Andreea a avut norocul sa-i fie intermediata vanzarea, catre Fondul Plastic, a unui numar de martisoare realizate de ea, din pene, margelute, scoici, sarmulita de cupru… Cu banutii castigati, a completat costul bicicletei dorite. Va imaginati ca, din corzi de chitara, s-a gandit dumneaei, mademoissele Andreea, sa faca tortitele primei sale perechi de cercei creati? Mda! Spirit pur, de handmade-ista, pai?

In prezent, Andreea combina diverse tehnici si materiale pentru a crea foarte dragalase ornamente pentru bradul de craciun, cutiute de depozitare, tot felul de obiecte decorative, dar si accesorii foarte gingase, precum bentite cu flori dantelate, buchete pentru mirese.

„Imi place foarte mult sa lucrez cu lemnul, imi plac culorile pastel si imi place sa creez lucrusoare cu aspect invechit. Imi place sa lucrez pentru cei care iubesc handmade si au incredere ca produsul final va fi pe gustul lor, insa pastreaza amprenta mea. Increderea lor da aripi creativitatii mele.”

Traieste in Austria de o vreme, cu familia sa. Din pasiunea sa pentru handmade, a dezvoltat o micuta afacere, cu productie si vanzare de obiecte handmade.

Din dragoste pentru creatiile Andreei, Roxana, beneficiara unora dintre acestea, i-a declarat: “Creezi dependenta! Dupa cafea, pagina cu lucrurile tale e urmatoarea dependenta”

Parerea Roxanei nu este nicidecum exagerata. Priviti globurile decorate de Andreea. Dar, mai ales, inimioarele ei cu „bunatati, de atarnat in brad”! Eu le ador! (Mai ales ca nu costa decat 6 lei, una!) Despre buchetele de mireasa, ce sa mai spun? Mai ca-mi vine sa-i comand unul, caci al meu, de anul trecut, din flori naturale, arata ca in filmul acela de animatie, cu „Mireasa moarta” (regia Tim Burton), Doamne fereste! Iar pentru bentite, stiti toti ca nu pot rabda sa vad una, si sa nu i-o doresc!

Eu trec numele Andreei Damian in lista creatorilor mei preferati (de gasit sus, langa „Despre”), sa stiu de unde mi-o iau, la o adica. Sau, de unde o iau, sa o recomand celor care vor ceea ce face ea, atat de minunat! Puteti sa accesati si bannerul oferit ei pe blogul meu, veti ajunge printr-un simplu click, pe pagina sa unde puteti face cumparaturi, Handmade Andreea Damian.

Pe data viitoare, tuturor! Alegeti handmade, este cel mai frumos si ne prinde cel mai bine, fiind, in plus, lucrat si cu foarte mult suflet!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

