AnnesMagicCrochet- Anneliese Nicoara (Care ma „omoara”! Toate rochiile Anneliesei, sa vina la mine!!!)

Va salut, cu pace! O buna prietena, soutache-ista, se mira si nu prea, de permanent manifestatul, in articolele mele, entuziasm al meu. Va asigur, este a-u-ten-tic! Hundred percent! Acum… Acum… Fata! Fataaaa! Ce rochii crosetate! Maaa-maaa!

Vom vorbi despre Anneliese Nicoara, migalitoarea creatoarea unor piese vestimentare atat de, si de, incat…

De la capat. O vom cunoaste azi (dar, oare, cand voi avea si EU o rochie AnnesMagicCrochet?), pe doamna Anneliese, in varsta de 54 de ani (ce conteaza varsta?? daca nu ma voi multumi cu o singura rochie?), din Busteni. (Si, pe care sa mi-o aleg, daca-mi plac atat de tare, TOATE?). Traieste, croseteaza si tricoteaza (rochiile-astea super-tari!) in Bucuresti,

Dupa ’89, ajunsa in Germania, a lucrat- imaginati-va, si cu 12 gheme de ata, in acelasi timp!- modele deosebit de complicate, pentru nemtoaicele care o rasplateau cu fire de tricotat. Din care, apoi, isi tricota siesi.

Din  luna iulie, 2012, Anneliese si-a luat pasiunea pentru crosetat foarte in serios: participa cu produsele sale la targuri faimoase, isi deschide magazine pe platformele Breslo si Etsy. Realizeaza nu doar rochii (aaa!!!) ci si poncho-uri, pulovere, veste lungi si involanate ca niste rochii (aaa!!!, din nou), manusi, jambiere, caciuli, coliere, orice ii trece, sau VA trece prin cap!

„Nu pot spune ca „din asta traiesc”, dar cu certitudine pot spune ca „PENTRU asta traiesc”! Munca mea e recunoscuta,  apreciata si …am un stil propriu,pot spune. Imi plac culorile si LUCRUL BINE FACUT.”

Fetelor, eu nu mai am multe de spus. Am si eu o rochie tricotata manual, un feat cu mama, cu un fluturoi pe sold, si benzi crosetate, pe lateralele rochiei. Dar daca nu voi avea si una AnnesMagicCrochet… Stiti voi, vorba: „degeaba mai traiesc!”

Iata marturia unei americance, una din clientele satisfacute ale doamnei Anneliese:

„Love it! Fit perfectly and of excellent quality. I wore it last night and got many looks and compliments. And although it was 90 deg farenheit, the dress was quite airy and I didn’t feel the heat.”

 Deci, cum ar veni… Fataaaa! Vreau si eu!!! (Scuze, iar ma apuca.)

Deci: alegeti handmade, caci e cel mai tare, ever! Si ne prinde cel-mai-bineee!

Pentru magazinul Etsy al Anneliesei, dati click pe bannerul oferit ei, pe blogul meu, in partea stanga. (Era sa zic, apasati tasta 1. Umblu dupa o programare rmn si…)

Pentru pagina sa de facebook, dati click pe numele sau din lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”.

Pe data viitoare, fetelor!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „AnnesMagicCrochet- Anneliese Nicoara (Care ma „omoara”! Toate rochiile Anneliesei, sa vina la mine!!!)

Lasă un răspuns

