Marianahandmade- Atelierul lui Mari (Bucurescu). Atelier de vizitat neaparat!

Salutari, cu pace! Pentru mine, totul are importanta, totul are un rost, orice lucru are o explicatie. Nu amanuntesc. Sunt atenta. Simt. Si exprim. Sunt onorata ca pasiti pragul blogului meu, pentru a descoperi odata cu mine, frumosul. Creativitatea. Originalitatea. Stradania. Va multumesc tuturor, cu multa emotie in piept.

Pentru astazi, am ales sa scriu despre creatoarea unor accesorii, lucrate in stil vintage, am putea spune: Mariana Bucurescu. Am avut privilegiul sa fac singura selectia de fotografii reprezentand creatiile Marianei. Aflati ca imi place si imi doresc, ca femeie, tot ceea ce vedeti in colajul din articol.

Pentru mine, cardiaca, vara este un anotimp de calvar! Asa ca apa, ochelarii de soare, palaria si evantaiul sunt accesorii obligatorii pentru confortul meu in acest sezon dusmanos sanaatii mele. Am descoperit tarziu evantaiele atat de delicate, crosetate  in Atelierul lui Mari. O sa-i comand din primavara, deja, unul, pentru ca nu este doar necesar, dar si frumos de nu se poate! Este si handmade, si unicat. Probabil, va fi crem cu margine alba.

(Poate va intrebati, macar cateodata, daca mi se cere sa scriu elogios, daca sunt „platita” sa scriu astfel, de catre creatori. Ei bine, nu! Scriu onest. Sunt, uneori, rasplatita. Dar, si daca nu as fi, as scrie la fel. Daca ceva nu imi place, in schimb, nu scriu deloc despre, caci imi pretuiesc mult timpul, si nici nu vreau sa-mi patez constiinta, mintind.)

Din cele facute de Mariana, mai sunt indragostita de butonii/ nasturasii brodati de ea. De pandantivele, de cerceii, de inelele, de bratarile, de asemenea, brodate de Mariana. De gulerasele crosetate de ea!

 „Imi place foarte mult sa lucrez bijuterii brodate sau cusute cu motive traditionale. Imi plac lucrurile fine, delicate si feminine.”
Dragele mele, intrand pe paginile sale (pe una, Marianahandmade-Atelierul lui Mari, dand click pe bannerul oferit ei pe blogul meu, pe cealalta, Mariana Bucurescu, dand click pe numele sau trecut in lista creatorilor mei preferati, sus, langa „Despre”), veti vedea si botoseii sau chiar pantofiorii crosetati, coronitele, ornamentele pentru bradul de craciun, toate crosetate de Mariana.
Alegeti handmade! Este lucrat cu foarte multa caldura si bucurie, si ne prinde cel mai bine! Eu ador handmade-ul, sunt sigura ca si voi! Pe data viitoare, cu tot dragul

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre „Marianahandmade- Atelierul lui Mari (Bucurescu). Atelier de vizitat neaparat!

Lasă un răspuns

