Lyria.ro-Povestea ta pictata. Genti si posete plic pictate manual.

Va salut, cu foarte mult drag, fetelor! Doamnelor! Stiti voi ce va prezint eu, astazi? Genti handmade, pictate fantastic!!! Stiu ca nu este prima data cand scriu despre genti  pictate manual si, de ce sa nu recunosc, nadajduiesc sa nu fie nici ultima data Pentru ca mie imi place foarte mult pictura, imi plac culorile si imi plac povestile ilustrate grafic! A, si, logic, imi plac si gentile!

Lyria.ro are un site atractiv, fotografiile care prezinta gentile fiind deosebit de ispititoare, profesioniste, povesti, ele insele! Felicitari pentru asta, Lyria.ro!

Arhitecta, dar mai ales o femeie cocheta, Armina a inceput sa picteze flori, spirale, modele abstracte, pe gentile, sandalele, rochiile, sale, apoi ale surorii si prietenelor.  Aceasta, pentru un plus de personalitate, de eleganta, de originalitate. E de la sine inteles ca a avut un succes imens: exista, oare, o  femeie care sa nu isi doreasca o geanta, de exemplu, pictata manual, care sa cucereasca sufletele oricui o vede? Care sa vorbeasca lumii despre sensibilitatea, feminitatea ei? O astfel de femeie, daca ar exista, ar fi una trista!

Ii spun mereu sotului meu: „Romancele, sunt femei foarte frumoase!” Draga cititoare, si tu esti foarte, foarte frumoasa! Lyria.ro propune genti minunate, de lux, as spune, care, si tie, si mie, ne-ar da aripi, sa le purtam, am pasi pe nori! Lyria.ro este un brand al carui renume  este in crestere. Pentru bugetul nostru, pretul unei asemenea genti, nu e deloc neglijabil. Nt! Nu este. Dar, va spun gandul meu: in locul unui un sejur ratat, la mare, in lipsa de conditii stiuta, m-as cadorisi cu o astfel de geanta! Eu am deja doua genti handmade, pictate manual, una mai frumoasa decat cealalta, si, despre una din ele, cel putin, va spun un lucru: o iau cu mine, doar la ocazii speciale, atat de mult o pretuiesc!

„Lyria este o zână șarmantă, înzestrată cu un dar foarte special: acela de a spune povești. Ea se exprimă într-un mod inedit: pictează manual poveștile pe genți, portofele, curele, pantofi și alte accesorii. Lyria lucrează cu mult entuziasm, inspirație și minuțiozitate la fiecare poveste, iar pentru exprimarea talentului lor special au ales produse de cea mai bună calitate. Atât gențile, cât și toate celelalte accesorii sunt 100% din piele naturală și sunt fabricate de meșteri iscusiți de lângă Brașov. 

Clientii Lyria.ro sunt extrem de multumiti de rezultatele comenzilor lor, una dintre doamne multumind pentru ca gentuta ei, aleasa pentru marimea sa mica, este totusi atat de incapatoare.

Mie mi-a facut mare placere sa aflu despre aceste povesti pline de pace si frumusete, pictate pe genti. Si, in felul meu, sa povestesc si eu, despre ele in acest articol. Eu sunt „Doamna cu fluturii”, acestia insemnand enorm pentru mine. Prin urmare, as comanda Lyriei. ro sa imi picteze un portofel cu fluturasi, asa cum am si geanta aceea pretioasa, de care va spuneam, mai sus.

Va doresc, ca intr-o zi mare, acum, ca stiti despre Lyria, sa apelati si voi la acest brand, pentru un accesoriu personalizat prin pictura, realizata manual. Iar Lyiriei.ro, ii doresc sa ne faca mandri, in lume, cu acest brand romanesc. Mult succes, Lyria!

Alegeti handmade, dragele mele! Este, indiscutabil, ceea ce ne prinde cel mai bine! Stiti de ce? Pentru ca e facut cu foarte mult talent, cu foarte mult suflet, e unic si special, intotdeauna, specia! Accesati bannerul Lyria. ro, din partea stanga a blogului meu daca vreti sa admirati mai multe creatii de-ale sale. Iar in lista creatorilor mei preferati, de sus, de langa „Despre”, ii regasisiti iarasi numele, linkuit cu adresa ei. Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre „Lyria.ro-Povestea ta pictata. Genti si posete plic pictate manual.

Lasă un răspuns

