Diana Tanase. Pahare, decorate manual, pentru miri si accesorii pentru toate doamnele si domnisoarele.

Va salut, cu pace! Regret ca nu mai scriu atat de des ca inainte, pe blog, credeti-ma ca fac tot ce pot sa sustin, cu aceeasi convingere, prin articolele mele si prin distribuirile de pe facebook, proiectul meu voluntar de promovare a handmade-ului autohton. Nu voi renunta sa scriu despre creatori si produse handmade, cat timp nu veti renunta sa aratati interes pentru ceea ce scriu.

Astazi v-o prezint pe Diana Tanase. Ea floriceste lutul, foarte dragalas, de patru toamne, incoace! Voi scrie despre pasiunea sa pentru modelatul florilor din fimo, in scopul realizarii de coliere, cercei, bratari, pandantive, inele, clame si piepteni de par, precum si in scopul decorarii paharelor pentru miri, dintr-un motiv anume: m-a cucerit o coronita realizata de ea, asa cum am incercat toata vara sa am, si nu am reusit! Este vorba despre cea care insoteste acest articol in distribuirile de pe facebook. (Poate fi vazuta si in colajul de fotografii, inserat mai jos.) Ei bine, acum stiu, comparand creatiile unora dintre cele despre care am scris si care mi-au vandut sau mi-au daruit, ulterior, coronite sau accesorii fimo, la cine mai apelez, in viitor, si pentru ce. O coronita ca a Dianei, stiu sa-mi mai poata face o singura creatoare, desi, s-ar putea sa ma insel. Nu stiu la anul, dar anul acesta, am vrut sa port flori mari, deschise, in culori calde si, oricat de explicita dorinta mea… nt! (Flori Dinu, Moussete Accesorii, Mirela Mohjazi, va pup!)

In prezent, Diana este si mamica, are si-o slujba, timpul pentru floricit fimo, este frustrant de putin. Este insa foarte mandra ca viitorii miri, comanda la ea pahare, decorate special pentru acest mare eveniment din viata lor. (In plus, aceste comenzi din ce in ce mai numeroase, suplimenteaza bugetul familiei sale.)

Asadar, pentru mine, Diana, campulungeanca noastra, cu state deja vechi in handmade, reprezinta o alternativa de retinut, in lumea aceasta minunata, a artizanilor florilor de lut. Va invit sa aruncati o privire peste creatiile sale si sa hotarati pentru voi insiva.

Pe data viitoare! Va recomand sa alegeti handmade, nu e nimic mai original si mai special, mai spectaculos, de multe ori!

(Puteti accesa bannerul Bijuterii handmade by Dayana, pe blogul meu, pentru a vedea, pe pagina Dianei de facebook, mai multe creatii.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

