Eliza Rosca. Deviza mea este: “Clientul pretentios face meseriasul mai bun.”

Va salut, dragelor!  Sa stiti ca nu ma mai uit, de o vreme, la statistica de audienta a blogului meu, pentru ca nu ma mai  intereseaza aceasta, absolut deloc. Poate cititi cincizeci, ceea ce scriu eu, despre handmade, despre creatori  si produse handmade, pe blogul meu, poate o suta cincizeci. (Cand scriam doua articole pe zi, cand promovam creatorii de accesorii soutache, mai ales, daca imi amintesc bine, blogul era citit si de catre aproape patru sute de vizitatori!) Cat timp am despre ce sa scriu, voi scrie, fara grija, nicidecum stres, acela pe care-l au adeseori bloggerii, pentru rating. Imi vad de proiectul meu, in care m-am angajat de bunavoie, pana voi simti ca nu mai am nimic de spus.

Dragele mele: traiesc experiente noi si frumoase scriind despre oameni care, in diferite tehnici, care mai de care, creeaza lucrusoare, cu suflet! Sa stiti: daca va place mult un obiect handmade, este neaparat pentru ca are adaugat si suflet, in el! Astazi, eu am primit, impreuna cu ceva mult dorit, un caus de parfum, care m-a cucerit enorm, care mi-a inmuiat picioarele si mi-a pus zambet larg, pe buze. „Caus de parfum”, va intrebati? Da, un caus de suflet, adaugat de creatoare, in coletul cu mansetele handmade asteptate. Un dar in plus pentru mine, una dintre clientele sale. Nu va spun mai mult. Cand ii veti comanda si voi ceva, pentru ca veti face aceasta, mai devreme sau mai tarziu, veti trai aceeasi placuta surpriza.

Cu suflet, concepe si realizeaza si Eliza Rosca rochiile sale pentru evenimente speciale. La cei doar  patruzeci si unu de ani ai sai, Eliza este croitoreasa preferata a unei clientele serioase si pretentioase, insa intotdeauna satisfacuta. Am spus „croitoreasa”? Nu eu! Iata ce spune Eliza despre sine: „Practic meseria de croitor, pentru ca asa imi place mie sa fiu numita, croitoreasa, nu designer, sau mai stiu eu ce!”

Personal o apreciez pe creatoarea ploiesteanca, Eliza, in special pentru pasiunea sa reala, pentru ceea ce face.

 „Pot spune ca mananc croitorie pe paine, de dimineata pana seara! Dar o fac cu mare placere. Nu cred ca sunt multi oameni care se trezesc dimineata cu o asa pofta de munca, cel putin in zilele noastre. Chiar daca uneori este greu, pentru ca lucrez doar pe comanda, fiecare client avand personalitea si stilul lui.”

Foarte dragut ca fiul sau, a tinut sa faca si el o apreciere la adresa muncii si talentului mamei sale. (Il puteti vedea in fotografiile din colajul de mai jos.)

“Intotdeauna m-am considerat cel mai pretenios client al mamei. A reusit de fiecare data sa ma serveasca prompt si cu cea mai mare dragoste. M-a ajutat sa imi dezvolt un stil personal si pe langa multe altele, pentru asta o sa o apreciez toata viata. Datorita ei am fost considerat la marea majoritate a petrecerilor, interviurilor si cel mai important, in viata de zi cu zi, acea “persoana bine imbracata”. Desi lucreaza in principal pentru femei, ar putea da peste nas multor pseudo-designeri specializati in hainele barbatesti.”

 Dragele mele, de ce sa va mint, eu nu prea merg la evenimente speciale, dar as alege-o pe Eliza sa imi propuna si apoi sa realizeze o rochie unica, dantelata, sobra, eleganta, dar comoda, in acelasi timp, cum este si cea neagra, cu brau colorat, din colajul amintit.

Handmade, handmade, handmade! Imi place handmade-ul, pentru ca ma prinde cel mai bine! Alegeti handmade, este unic!

Va multumesc pentru vizita si va astept si data viitoare. Accesati bannerul Elizei de pe blogul meu, daca vreti sa o cunoasteti mai bine. Pe curand!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

