Buticul colorat, preferatul mamicilor si al femeilor cu simtul originalitatii.

Bun gasit, tuturor. Imi plac persoanele cu initiativa, care au incredere in capacitatile lor si nu ezita, nici nu renunta, vreodata, sa-si concretizeze visurile. De aceea imi place si de protagonista articolului acesta: pentru ca are (cel putin) un talent, pe care si-l fructifica, promovand apoi rezultatele muncii sale, prin mai toate caile posibile. Desi, cel putin deocamdata, nu din rezultatele financiare ale pasiunii sale pentru handmade traieste, Andreea avand o slujba in cu totul alt domeniu!

Ei bine, creatoarea colierelor crosetate din Buticul colorat, nu a mai lasat andrelele din mana, cum se spune, din anii scolii. Cel mai frumos cadou primit de Craciun? Pachetul cu mohair albastru, pe la treisprezece-patrusprezece ani!

Andreea, iubeste,ca oricare femeie, bijuteriile si florile. A invatat sa croseteze flori, si, de la martisoare, a trecut la bijuterii. Foloseste pentru creatiile sale, materiale de inalta calitate, pentru efect si rezistenta (bumbac, lana merino, microfibra).

Ati auzit, pana acum, de „coliere de alaptare”? Mamicile, sigur au auzit de ele! Le gasiti si in Buticul colorat! (Puteti ajunge pe pagina facebook a Buticului, special create pentru momentul alaptarii bebelusilor, dand click aici.) Buticul colorat, este si pe Etsy, va recomand sa-l vizitati, sigur veti zambi, incantate de modelele etalate aici. Apreciez foarte mult cum arata Buticul pe Etsy, voi, nu?

Buticul colorat, beneficiaza, in plus, de inca loc de promovare a creatiilor sale, si anume, acest blog. Andreea, si proiectul sau, mai beneficiaza de ceva: de ferma sustinere a surorii sale, careia-i este foarte recunoscatoare!

Dragele mele cititoare si prietene. V-am pus la dispozitie, in acest articol, multe adrese catre colierele colorate, cu frunze, ghinde, flori, ursuleti, felii de fructe si alte cele, crosetate de Andreea, pentru noi, mamici, sau nu. Consider, cu foarte multa sinceritate, ca trebuie sa retinem numele Buticului colorat, daca ne place handmade-ul!

Eu am o mare slabiciune pentru tricotaje si obiectele crosetate, fie ele vestimentare, decorative sau accesorii. Imi plac colierele realizate de Andreea. Sunt ceva ce mi-ar placea sa stiu sa fac, si mai ales, mi-ar placea sa port. La fuste si rochii lungi, colorate, sau la blugii mei evazati. Daca va plac si voua, stiti de acum prea bine unde o gasiti pe Andreea, pentru o comanda!

Alegeti handmade, este cel mai frumos, cel mai special si cel mai potrivit, singurul lucrat cu suflet!

Multumesc foarte mult pentru vizita voastra, sper ca v-a facut placere. Pe data viitoare! (Buticul colorat, are un banner pe blogul meu, cu adresa paginii sale de facebook.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

