Ladariu Sonia: „Am invatat sa crosetez din iubire pentru fetita mea!”

Asadar, bun regasit! Ma bucura enorm interesul vostru pentru handmade, interes ce va „mana” si inspre blogul meu, unde puteti gasi articole despre creatori deosebiti, de produse handmade! Unele, sunt pentru ocazii speciale, la preturi pe masura, dar multe sunt accesibile, sau chiar mai ieftine si de mai buna calitate decat alte produse, din aceeasi categorie, din comert. (Vezi, de exemplu, gentile din piele, realizate si pictate manual, sau cu broderii cu motive traditionale, Corinaboutique.ro!)

Acum, voi scrie despre Ladariu Sonia, o fiinta simpatica, pasionata, si ea, de lucrul manual. Imi place ca „profita”de ceea ce stie sa faca, si suplimenteaza astfel, bugetul casei. Pana la urma, facebook-ul deschide destule oportunitati celor care vor sa-si promoveze talentul si abilitatile! Stii sa tricotezi fulare? Perfect! De ce sa nu anunti aceasta, gratuit, pe o retea de socializare? Sigur te vor descoperi doritoare de fulare tricotate manual, care iti vor comanda, cel putin, unul. Daca stii sa realizezi si poncho-uri, palarii asortate la acestea, hanorace crosetate, cizmulite si sandale, rochite si pardesie dulci, pentru fetite, domnisoare, doamne, e o greseala sa nu fructifici aceasta!

Imi da curaj sa aflu de la Sonia ca a invatat sa croseteze abia acum un an, din dorinta de-a-i face Isabelei, micutei sale, o rochita. Eu, una, sufar de grija ca nu voi fi capabila sa invat. Totusi mi-am cumparat de cateva zile, sase crosete, marimi diferite, tocmai in ideea sa deprind arta crosetatului! (Sa va spun ca am gasit, la o promotie rara, un pachet de 5 sculuri de fir Red Heart, pretabil, ca grosime, la ceva finut, ca sotul meu a insistat sa le cumpar, pretul fiind avantajos, ca am refuzat, si ca nu cred ca maine, la prima ora, sa mai gasesc valabila oferta aceea, de vineri? Ca erau, oricum, doar 5 pachete, si, inca, intr-un ditamai hipermarketul? Imi tineti pumnii, maine?)

Sonia lucreaza foarte mult, in fiecare zi, sa onoreze comenzile ce-i sunt adresate. Eu, una, apreciez combinatiile sale de culori, de foarte bun gust! In acelasi timp, eu contez pe Sonia, daca nu voi reusi sa invat sa crosetez, sa imi realizeze o anumita piesa, cel putin, din toate cate le vad, zeci, intr-o singura zi, si le vreau!

Dragele mele, eu sunt foarte bucuroasa ca am putut sa v-o recomand pe Sonia. O veti gasi si in lista creatorilor mei preferati, sus, langa „Despre”. E de ajuns sa dati click pe numele ei si ajungeti indata pe pagina sa de facebook. La fel, daca accesati bannerul Ladariu Sonia, din stanga, pe blogul acesta.

Alegeti handmade! Este la moda, este foarte, foarte chic, este original, special, lucrat cu suflet pentru noi!

Va multumesc foarte mult, pentru vizita! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

