AlmArt. Bijuterii, figurine, ornamente fimo, intr-o explozie de culori! Fericirea de crea si de a darui bucurie.

Va salut, grasutelor! Scuze. Fragutelor! Scuze, scuze! Dragutelor! Ce gafa era sa fac astazi, ca prin urechile acului am scapat! O prietena, ma anuntase, printr-un mesaj, ca mi-a expediat un cadou. I-am raspuns, entuziasta, dar, mai ales, binecrescuta: „Multumesc. Esti o draguta.” Si aceasta, salvand in ultima secunda complimentul, caci telefonul meu, alesese singur sa scrie „Esti o grasuta”!

Dana Alma Oancea. Medic stomatolog. Handmade-rita de talent. Din Sibiu. De ce, bijuterii? Pentru ca-si dorea mai multa culoare in viata ei, bijuterii vesele, in tonuri optimiste. A inceput sa caute informatii privind confectionarea accesoriilor, sa cumpere materiale, sa experimenteze. Dintre toate materialele, fimo a cucerit-o, pana la dependenta.

 „Bucuria de a modela, de a îmbina culorile și de a da viată diverselor forme nu este egalată pentru mine de nici o altă ramură a handmade-ului!”

Ce v-am zis eu? Mie una, imi place stilul Danei Alma. Am nevoie de culoare in viata mea. Aleg si port culori. Nu-mi place ternul, si nici sobrietatea. Si, am mai observat ceva: imi plac florile deschise. Larg. Bobocii, in arta, in handmade, ma sperie cu incapatanarea lor de a ramane permanent intepeniti, nedezvoltati. Priviti creatiile AlmArt: bijuteriile acestea au culori vii si forme vesele, n-as sti ce sa imi aleg, sa port mai intai! Cu sinceritate va spun: probabil, seman, sufleteste, cu Dana, caci propunerile sale imi par facute anume pentru mine! Toate! Vreau colierul cu elefantei, vreau colierele cu margele, ca cele din sticla, cu ceva colorat, inauntru, din copilaria mea. Si vreau si ornamentele pentru bradul de Craciun. 

 Asadar. Ce am avut de spus, am spus. Am descoperit inca o creatoare care se bucura de ceea ce face. De sase ani, deja!. Care are talent. Care este demna de retinut. Accesati-i bannerul de pe blogul meu, pentru a ajunge pe pagina sa, de unde cumparati orice, dar nu elefanteii. Pe care, ii vreau eu! (Cautati numle ei si in lista creatorilor mei preferati, de sus, de langa „Despre”.)

Alegeti handmade, fragutelor dragutelor! Pentru ca ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

