Revista „Furca de aur”. Modele de crosetat. O revista romaneasca 100%.

Calde salutari, tuturor! Sa stiti ca imi este realmente dor de voi cand nu scriu aici, si nici pe facebook, nu intru. Cateodata, ma iau si eu cu ale mele, ma ia si viata, cu ale ei, si nu-mi mai ajunge timpul! Imi cer mii de scuze celor carora le-am cerut colaborarea si nu am ajuns, inca, sa ii prezint intr-un articol, asa cum m-am angajat. Scuze!

Dragele mele! Tin in mana numarul unu al Revistei Furca de aur. Modele de crosetat. Aceasta revista, poate fi gasita la magazinele Inmedio. ( Le gasiti in pasajele de la metrou, sau pe langa marile hipermarketuri.)

Revista nu are un format imprumutat din afara, ci este in totalitate conceputa de Camelia Ion, o frumusete de fata, pasionata ea insasi de handmade, de crosetat si tricotat. (Da, revista va cuprinde si modele de tricotat, nu doar de crosetat.)

 Camelia, redactorul-sef al revistei, ne spune: „Ideea acestei reviste s-a nascut din dorinta de a avea un loc in care sa ne impartasim pasiunea pentru lucrul de mana, sa invatam si sa ne lasam inspirati de frumos.”

Inainte de a va spune ce cuprinde acest prim numar al revistei Furca de aur, o citez din nou pe Camelia, caci ne spune despre intentia sa, ceva ce se aseamana foarte mult proiectului meu, prin care promovez in articolele pe care le scriu aici, creatorii romani si realizarile lor handmade.

„Planul meu este sa adun in paginile revistei cat mai multe creatoare, iubitoare ale lucrului de mana. Le voi invita sa isi prezinte cate un model in revista si sa ne povesteasca, pe scurt, si despre ele. Dar aceasta, se va vedea incepand cu urmatorul numar al revistei, care este in lucru, acum.”

Asadar, este timpul ca si generatia noastra de femei, sa aiba revista sa de inspiratie si ajutor de deprindere a lucrului manual, asa cum si generatia mamelor si a bunicelor noastre, a avut. O revista romaneasca, cu spirit pur romanesc, cu modele usor de crosetat, transmise noua, cititoarelor, de romance de toate varstele, profesiile, s.a.m.d. Caci, pasionate de lucrul de mana, suntem cam toate!  Iar un asemenea „manual”, nu poate sa ne prinda decat bine, fie ca stim, fie ca nu stim inca sa crosetam, sau sa tricotam! Este o revista pentru femei: mamici, tinere cochete, bunicute care vor sa aiba colectia lor de reviste cu modele explicite despre cum sa croseteze gentute, portofele, coronite, bluze, poncho-uri, stiti voi…

Este important de stiut ca revista are si un serviciu de abonare, putand, prin abonament, sa primiti, incepand cu numarul doi, revista, la domiciliul vostru, la pretul de vanzare, fara alte taxe sau costuri de expediere!

Am sa va prezint acum cateva din principalele subiecte ale primului numar al revistei romanesti Furca De Aur:

Accesoriu dantelat pentru par; Bentita crosetata; Caciulita dantelata pentru copii; Portofel crosetat; Geanta de plaja crosetata, etc.

Dragele mele, acestea am avut de spus despre aceasta revista. Ii urez ani lungi de aparitie si mult, mult succes printre cititoarele sale. Iar pe voi, cele despre care am scris si eu, aici, sa va vad si vedete ale revistei Furca de Aur. Modele de crosetat si tricotat!

Alegeti handmade! Este cel mai, cel mai! Si ne prinde cel mai bine!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

