Gabriela Stan, creatoare de entuziasm. Si alte cele… SU-PER-BE!

Bun regasit! Voua. Dar, mai ales, entuziasmului meu, pierdut rau de tot, la pranz! Nu mai caut texte („si pretexte”) sa o elogiez, cum i se cade, pe Gabriela Stan! Fata, mi-a picat foarte, foarte tare, chiar grav, cu tronc!  Un prieten drag, a observat ca scriu intotdeauna „luminos” la adresa creatorilor. Ei bine, ce interes as avea sa scriu critic? Doar, ceea ce fac, promovarea handmade-ului si a artizanilor romani, o fac de drag. Imi aleg singura subiectele, creatorii. Asadar, imi face mare placere sa scriu despre acestia si munca lor.

Despre creatiile Gabrielei Stan, nu vreau sa scriu. Vreau sa le am! Macar pe cele cu model abstract. De fapt, restrang: vreau- la modul „nu am liniste, pana nu am si eu!”- bijuterii in stilul Picasso. Din cate am vazut pe pagina sa, Gabriela, nu cere pentru accesoriile sale fimo, coliere, cercei, piepteni, cleme si agrafe de par, bratari, brose, inele, preturi mari. Ba, dimpotriva!

Nu-mi amintesc sa se mai fi intamplat. Astazi, cu acest articol, cu acest artist-bijutier, nu simt necesare multe cuvinte. Eu am o slabiciune pentru arta abstracta, pentru suprarealism, pentru Picasso, Dali, Chirico, Frida Kahlo. Daca prin  Gabriela pot avea macar o bijuterie in stilul meu preferat,atunci, sunt cat se poate de bucuroasa! Atunci, si de aceea, Gabriela Stan este si ea pe lista creatorilor mei preferati.

Alegeti handmade, pentru ca este cel mai cel! Clar si absolut! Va imbratisez, pe data viitoare!

(Dati click pe bannerul Gabriela Stan, in stanga blogului meu, sau pe numele sau din lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”. Puteti astfel sa vedeti toate celelalte creatii ale Gabrielei, neincluse in colajul din articol.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

