Aura Ro si „galeria” sa handmade, Impressione Rei.

Dragele mele cititoare si prietene minunate, iubitoare de handmade, va salut cu pace si bucurie! Fiti binevenite inca o data pe blogul acesta dedicat in exclusivitate artizanatului romanesc, lucrului manual, realizat cu sensibiltate si mult talent de romancele noastre frumoase, destepte, inventive si harnice, si de domnii romani, plini de calitati, si ei. Imi face mare placere sa scriu astazi despre super-aratoasa constanteanca Aura, instructoare de aerobic si fitness, dar si o foarte talentata creatoare de frumos.

Ni se intampla tuturor, cateodata, sa stam indelung in fata unei lucrari artistice si sa ne punem, nedumeriti, intrebarea: „Ce a vrut sa spuna autorul?” Ei bine, eu nu tin intotdeauna sa stiu tot. Prefer sa simt tot si sa cred in ceea ce simt. Sa savurez senzatiile, neimpiedicata de dileme. Lucrarile Aurei Ro, cele lucrate cu ceramica, argila teracota, pictate apoi cu vopsea acrilica, in nuante cromatice deosebite, imi provoaca, privindu-le, stari placute de visare. Denumirile pieselor sale din ceramica, ma invita si acestea, prin ele insele, in lumea vrajita a Aurei: „Furnicarul din tentacul”, „Colonia”, „Camara furnicarului”, „In simbioza cu meduza”, „Freeway”, „Fortareata termitelor”, s.a.m.d.

Dragele mele, Aura nu realizeaza doare piese ceramice decorative, ci infrumuseteaza si oglinzi, cutii, oua, folosindu-se de diverse materiale (macrame, bunaoara, sau servetele, lut polimeric) si tehnici fimo, decoupage, etc.). Si mai face si bijuterii, dintre care, le-am remarcat cu mare interes pe cele din fimo, cu modele abstracte, preferatele mele! „Atelierul meu este o combinatie de carti si scule, menghina, patenti, surubelnite, masa olarului, argila… etc.”

Atelierul Aurei Ro nu este unul mare, dar sigur este unul aparte, ca toate atelierele mesterilor artizani. Aura este foarte modesta, vreau sa cunoasteti asta! Am scris despre galeria sa de obiecte handmade in special pentru calitatea ei de om. Pentru senzatiile transmise mie, de cele create de ea. Am sa va dau aici, toate adresele sale, caci vreau sa o cunoasteti si voi, cat mai bine cu putinta!

Alegeti handmade, oameni buni! Handmade! Nici in cea mai buna promotie, de oriunde, nu ni se ofera asemenea procent de suflet pur, ca in domeniul handmade! Nicaieri! Sa fim unice, sa fim frumoase, sa-i sprijinim pe creatorii de frumos! Avem nevoie de frumos in vietile noastre! Avem nevoie de handmade! Pentru ca ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Accesati Aura Ro in lista creatorilor mei preferati: veti ajunge pe pagina sa de cumparaturi, pe facebook, Impressione Rei. V-am spus ce preturi mici are la bijuterii? Veti vedea! Accesati si linkul atasat numelui Aurei, din aceasta paranteza, are adresa blogului sau. Iar bannerul sau, accesat, va va conduce spre magazinul ei online de pe Breslo.)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

