Fashion creations by Miha Cirlugea. (Sau: ce poti sa vrei mai mult in domeniul modei?)

Va promit nu un articol bun- cine sunt eu, sa pot aceasta?- dar o prezentare, asa cum se cuvine, ba, chiar se impune a fi facuta unei creatoare de moda, cu personalitate, va pot promite! A unei personalitati in moda romantica romaneasca. Ce zic eu, romaneasca? Universala!

O iubesc pe Miha! O – iubesc- pe- Miha! Doamne, cat o iubesc pe Miha Cirlugea! Dar creatiile sale? Wow, cat de mult imi pot placea! Cat- de- mult!

Iti multumesc, Miha, pentru colaborare. Pentru entuziasmul pentru frumos, trezit si inmultit in sufletul meu. Aveam atata nevoie!

Miha stapaneste multe tehnici de lucru, le practica inca din anii de scoala. Prefer sa va atrag atentia asupra hainelor sale cusute si pictate de ea.

„Imi place mult de tot sa lucrez cu negru, il simt cel mai bine. Fie ca e vorba de fire cusute sau trase pe material, fie combinatii de materiale sau pictura neagra. Pe langa asta imi place mult sa folosesc culoarea alb-unt. Ca atare, prefer sa lucrez cu non-culoare, desi imi plac si culorile vii, le si port si le si folosesc in creatiile mele. Dar mai confortabil ma simt …in crem si negru. Ca imagerie, apar predominant fete, fetite, papusi in creatiile mele dar si pisici sau pasari.”
Vedeti voi, dragele mele, iubitoare, ca si mine, de handmade: eu, cuvinte s-o laud pe Miha Cirlugea pentru delicatetea si splendoarea hainelor sale pictate, nu mai gasesc necesar sa adaug. Nu o cunosc (inca?) personal. Nu ea mi-a cerut acest articol, ba, fara sa vreau, am si amanat nepoliticos de mult, scrierea lui, dupa ce ma onorase cu acordul de-a-i publica povestea, pe blogul meu. Am spus, repet si sustin: o iubesc! Aceasta, pentru ca as purta fiecare dintre piesele sale pictate Mai mult: as purta numai creatii Miha Cirlugea!

Asa cum stiu la cine pot apela pentru genti handmade, pictate, cu aplicatii, broderii, unicate, accesibile si de calitate; asa cum am creatoare de bijuterii pe care ma bazez cu toata increderea si la care nu as renunta in veci, daca ar depinde numai de mine. Asa, deci, recunosc: nu as imbraca altceva decat haine concepute si realizate de Miha Cirlugea!  (Pe partea cu tricotaje si chestii impaslite, am si alte creatoare preferate. Realizate de Miha, inca nu am vazut.)

Va multumesc pentru vizita. Sper ca articolul va va inspira. Eu, am scris aici, crezandu-ma Alice in Tara Minunilor, purtand, in imaginatia mea, hainele create de Miha. Facand piruete copilaresti, in rochitele sale, prea minunate pentru a putea fi descrise in cuvinte. Ma mai cred si o Eva, mai mult plutind, in rochiile acestea cu fluturi si pasari, decat pasind, intr-un paradis numai al meu. Va doresc fericirea cu care voi adormi eu in suflet, cunoscand ca, in tara noastra, in vremea noastra, cineva, undeva, intr-o lume de poveste, creeaza asemenea splendori pline de candoare.

Sunt muta. De admiratie. Nu mai simt nevoia niciunei adaugiri. Accesand bannerul Miha Cirlugea din partea stanga a blogului, puteti ajunge pe pagina sa de facebook, unde veti gasi mult mai multe albume cu creatii realizate de exagerat de modesta Miha, In lista creatorilor mei preferati, de sus, langa „Despre”, numele sau este deasemenea linkuit cu adresa ei.

Alegeti handmade! Mereu handmade! Nu exista nimic mai special, decat lucrul facut din pasiune si cu suflet!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

