Atelier Modelina. Fericire, seninatate, iubire de mama, toate modelate in pasta fimo.

Va salut, cu foarte mult drag, din nou! Am primit in dar, de la Nicoleta, (click pe numele sau, sa v-o reamintiti) un pandantiv modelat in fimo, reprezentand tabloul nostru de nunta. Ziua binecuvantarii de catre Domnul a unirii mele cu omul iubit. Nu-l port. Pentru ca nu este un accesoriu oarecare, este prea valoros pentru mine! Da. Si, tot vad de la o vreme, pe facebook, postari ale unei alte talentate creatoare fimo, (cu cat mai multe, cu atat mai bine!), reprezentand gingase portrete de mamici imbratisandu-si fetitele si baieteii, surori, tinandu-se de mana, in parc, o adolescenta, citind, parca, sub cerul instelat, cercei si pandantive realizate in tehnica filigree. Autoarea lor: (pseudonim) Modelina. Atelier Modelina.

Modelina modeleaza (sic!) lutul polimeric din dorinta de a-si exprima creativitatea. De a o stimula si pe a copiilor sai, impreuna cu care, sau la sugestia carora alege si temele pandantivelor sale.

„Lucrand cu lutul, mi-am dat seama ca imi place mult si ca as vrea sa fac si mai multe lucruri. Ma simt foarte atrasa de bijuterii. Imi place sa ma joc cu culorile si sa realizez bijuterii vesele, cu floricele, sau cu copii, in minunatul lor univers. Pentru ca vreau ca bijuteriile sa se pastreze in timp, lucrez din ce in ce mai mult cu sarma argintata tratata antiruginire si chiar argint.

Iata marturia uneia dintre clientele Modelinei:
„E foarte dragut acest model. E bine lucrat, frumos definit, rezistent. Mama mea a fost foarte incantata. E ceva diferit, imbina o bijuterie cocheta si un mesaj/ sentiment profund. Purtandu-l la gat, de catre persoana draga, indiferent, mama/ fiica, nu vei fi niciodata departe de persoana. Nu esti fizic, insa esti cu sufletul mereu.”

Dragele mele, drage. Ma aflam, joia aceasta, intr-un microbuz, catre o destinatie, nu importa. Purtam cateva accesorii handmade, dintre cele prezentate si recomandate si aici, pe blogul meu. In timpul calatoriei, care a durat cam 25 de minute, o tanara draguta, ma privea, mai direct, mai pe furis. Cand a coborat, i-am luat si eu seama: purta un colier handmade, din discuri colorate, fimo, si cercei asortati. Era senina, naturala, feminina. Ma stia, cumva? Nu cred. Remarcase, cel mai probabil, accesoriile mele, handmade, ca si ale sale.

Asadar, dragele mele! Alegeti handmade, pentru un plus de unicitate, un plus de ceva numai al vostru, un sarm imprumutat voua de accesoriile handmade, lucrate cu suflet, pe care le purtati. Si care va prind cel mai bine! Veti fi admirate pentru bunul vostru gust, v-o garantez!

(Dati click pe bannerul Atelier Modelina,  aflat in stanga blogului acesta, va va conduce spre pagina sa, unde o puteti contacta pentru o eventuala comanda.)

 Pe data viitoare, cu mult, mult, drag!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

