Let it snow! Ornamente si cadouri handmade de Craciun. (3)

Buna seara, dragi prieteni ai handmade-ului, si ai mei!  Eu cred sincer ca traim in Epoca Handmade, ca au ajuns si romancele sa aprecieze mai mult obiectele realizate manual, ca se implica ele insele in crearea unora sau altora, amintindu-si de mamele si bunicele lor, pretuind in zilele noastre hainutele si accesoriile, gentile si incaltamintea migalite personal, intr-un stil propriu si unicat, mai mult ca niciodata. Cred sincer ca bijuteriile din bumbac, fetru, lemn pictat sau lut polimeric, de exemplu, sunt mult, mult mai apreciate si dezirabile, evident, mai accesibile, decat cele din metale pretioase. Cred ca hainele crosetate sau tricotate de noi, cu talent si bucurie, cu suflet, sunt de o mie de ori mai frumoase si de bun gust, decat cele din marile sau mai micile magazine, care comercializeaza haine produse in serie industriala. (Medicul meu stomatolog, o doamna, mi-a marturisit ca are sifonierul plin de costume facute de dumneaei, fuste „crosetate, in patru clinuri”, parca. Abia ma abtin sa i le cer, pentru mine!)

Am sa va spun ca eu sunt indragostita pana peste cap de handmade! Ca nu mai am nicio nevoie reala de haine, dar le vreau pe toate, caci le iubesc, daca-s handmade (in colajul foto, de mai jos, vedeti cateva piese crosetate de Ladariu Sonia); de bijuterii, dar, sunt „bolnava” de fiecare data cand una sau alta dintre creatoarele mele preferate, prezinta o creatie noua (cum este si cazul Cerei Bijou, sau al Punct Gabrielei, recomandate de mine in acest articol); de genti, desi mai vreau macar una plina de flori crosetate!

Fetelor! Doamnelor! Handmade-ul este pentru mine bucuria mea de zi cu zi! Tricotez si cos si eu, dar sunt indragostita mai ales de ceea ce vad pe facebook, facut de romancele noastre harnice si indemanatice, cele despre care am scris,  sau inca nu, dar o voi face.

Daca doriti sa daruiti de Craciun copacei bonsai, realizati extrem de realist de Marius Buibar, sau un tablou pictat de fiica sa, Simona Buibar, ar fi o idee minunata, fara indoiala! Iar daca doriti globuri imbracate in dantela  crosetata de Adriana Bejan, in tehnica frivolite, este iarasi o alegere buna.

 Dragele mele, si totusi, mai sunt cateva lucruri pe care (inca) nu le am si le tanjesc: un cojocel brodat, o pereche de cizme crosetate, colorate, cu flori cate incap si niste mansete lungi, evident tot crosetate si, evident, tot cu muuulte flori!

Indiferent ce veti alege sa daruiti, sa fie handmade! Veti surprinde foarte placut, caci veti darui, in cutia sau pungulita de cadou, si o farama de suflet: apartine creatorului ales de voi sa aduca, prin munca sa, bucurie de sarbatori!

(Tineti cursorul pe fiecare imagine din colajul foto pentru a afla numele creatorilor respectivelor piese. Iar daca dati click pe numele lor colorate, din articol, veti ajunge la articolele scrise de mine, despre ei, si de acolo, chiar la paginile/ adresele lor online de contact. )

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

