Cromoterapie handmade prin bijuteriile creatoarei Marmotescu.

Bine ne-am regasit, iubitori si iubitoare de produse handmade!  Pentru mine, astazi este sarbatoare: am de prezentat, si, mai ales, de recomandat catre voi, o creatoare de accesorii handmade crosetate, cum rar vedem! Eu o iubesc pe Marmotescu, pentru ca mie, cu adevarat, si fizic, si psihic, culorile imi fac bine! Iar bijuteriile Marmotesciene sunt pline de indrazneala, in ceea ce priveste paleta de culori combinate!

Cautam, mai devreme, pe un site de fire, sa aleg pentru un fular pentru sotul meu, o bobina oarecare, pe care am gasit-o in primele 3 minute. Am mai stat apoi cca o ora pe acel site. De ce? Ma cucerisera culorile celorlalte fire! Nu am abilitatile Marmotescei, nu stiu si nu cred sa pot face nici cea mai simpla dintre bijuteriile sale pline de stil, artistice, s-o recunoastem, carora m-am predat, sufleteste, cu totul. Dar mi-am ales fire cu aspect silky, orange, si un roscatiu ceva, plus o combinatie care le cuprinde pe amandoua, sa fac nu- stiu- ce, doar sa-mi treaca printre degete, in timpul lucrului, culorile acestea vii care, repet, imi fac atat de bine!

In facultate, creatoarea bijuteriilor Marmotescu a facut genti si haine, apoi a pictat mobila… Acorda handmade-ului cate 4-5 ore zilnic pentru ca o echilibreaza si o ajuta „sa ramana echilibrata, intr-o lume nebuna”.  Declara ca, in prezent, nu traieste exclusiv din munca pe care o depune cu atata pasiune in producerea acestor accesorii, demne de marile podiumuri, dupa gustul si aprecierea mea. Chestiune de timp, imi permit sa o asigur!

Marmotescu (si, nu e singura creatoare de bijuterii handmade, crosetate), nu poarta creatiile sale: din comoditate, prefera stilul sport. Iar bijuteriile Marmotescu, nu sunt numai pline de viata, de sanatate, originalitate, culoare, unicitate si splendoare, ci sunt super-mega-ultra elegante! Au insa un foarte mare si remarcabil avantaj: pot fi purtate oriunde, oricand, fara fitze si fandoseli pline de snobism, totusi cu naturalete si rafinament.

Voi incheia acest articol cu o marturisire:

Ieri, mi-am cumparat un portofel din piele.  Din comert. Calitativ, impecabil. La pret, se putea mai bine. Culoare: sobra. Model: aproape fara. Varsta vanzatoarei: imi putea fi fiica. Incerca sa ma convinga de perfectiunea portofelului. Nu e perfect. Sper sa il dau, candva, unei artizane, „la pictat”, caci imi displace lipsa lui de veselie.

Acum: eu nu incerc sa va conving ca bijuteriile Marmotescu sunt perfecte. Ele Sunt perfecte, indiferent daca o spun eu sau nu, indiferent daca simtiti sau nu la fel. Sunt perfecte, pentru ca nu epateaza prin lux, caruia eu nu ii inteleg sensul. Cu atat mai putin in vremurile pe care le traim. Sunt perfecte, pentru ca sunt accesibile, ca model, oricarei varste, oricarei personalitati. Sunt perfecte pentru ca nu se zgarie, nu se erodeaza, nu se sparg, precum bijuteriile din alte materiale la moda. Si mai sunt perfecte din cel putin inca un motiv: m-au determinat pe mine, care am descoperit-o pe Marmotescu abia de doua-trei zile, sa scriu despre creatiile sale, in mod voluntar, in aceasta seara de sambata.

Fetelor, doamnelor, va imbratisez! Alegeti handmade, nu-i nimic (!) mai frumos si mai special decat un produs handmade.

(Accesati bannerul Marmotescu din partea stanga a acestui blog, va conduce catre magazinul sau, Etsy. Iar in lista creatorilor mei preferati (sus, langa „Despre”), numele sau este link-uit cu adresa paginii sale de facebook. )

Pe data viitoare!

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

