Maghy’s bags. Haine pentru Ana, genti pentru noi.

 

Dragele mele, fetelor iubitoare, ca si mine, de handmade, bine ne regasim!

Putine dintre voi, doar cele cu care m-am intalnit sau cu care am vorbit la telefon sau pe Skype, stiti ca graseiez, vorbind. Poate de aceea imi place limba franceza. Oricum, azi am descoperit-o pe Emily Loizeau, o interpreta care ma reprezinta 100%. V-o prezint si voua, daca n-o stiati, ascultati-o!

Mai vreau sa va fac cunostinta astazi cu cineva: cu Maghy! Ea creeaza niste genti pe care nu poti sa nu le iubesti! Pe care nu poti sa nu ti le doresti! Pur si simplu, EU, una, nu pot! Si nici nu vreau!

Aveti dreptul sa nu fiti de acord cu mine. Eu, insa, am nevoie de culoare si frumusete in viata mea. Astfel, „vanez” creatorii de genul lui Maghy, prin talentul si viziunea artistica ale carora eu imi pot exprima cat mai confortabil si compatibil mie, personalitatea. Sincer? Ma si mir ca Maghy e „doar” om. Sufletul sau vede curcubeic lumea, ca si al meu. Dar pot eu, om, ca si ea, sa pictez pe obiectele mele preferate, din piele -cizme, genti, portofele- testoase, si raze, si arbori, si bufnite, si flori decorative, in degrade-uri rogvaivice, ca ea? (ROGVAIV este un acronim pentru culorile fundamentale ale spectrului: rosu, orange, galben, verde…) Nu pot!

Maghy’s bags  este o poveste minunata, nu doar despre talent sau handmade, nu doar despre arta pura, ci despre o femeie frumoasa care danseaza launtric, pe muzica pacii sale intime, personale, transpusa apoi in creatii de exceptie, o femeie prin degetele careia se scurg vise abstracte, hippie style, cu care eu, Ioana, rezonez! (Pacea mea suna ca muzica din clipul de mai sus. Ca sa intelegeti.)

N-o cunosteam pe Maghy. Mi-a facut, tacuta, un semn de chemare. Ca un fluture, m-am apropiat de gentile sale si… am ramas, de placere, captiva! Sunt genul care-ar merge cu papusa ei, handmade, atarnata, de-o mana, pe strada. (Poate una ca papusa Ana, careia Maghy ii facea, in copilarie, hainute.) Care-ar canta la-la-la-uri, calcand, infantil, prin balti. Care-ar atarna, la toate cheitele fermoarelor, croseturi, fetruri si nebunii din piele, pietre pictate. Sunt o femeie de 40 de ani care simte si gandeste edenic. Libeeeer! Sunt o femeie-frunza: batuta de vanturi, dar vesnic verde. Celebrez reinvierile mele. Iar artizani ca Maghy, ma ajuta. Sa cred. Sa rad. Sa sper. In pace. In dreptate. In autenticitate. In echilibru!

Unde voi vedeti, poate, „doar” o floare pictata de Maghy, eu vad genialitatea si ravna sa de-a fi inmultit talantul dat ei, de catre Dumnezeu. Ludica, Maghy ne invita si pe noi, potentiali viitori posesori ai accesoriilor sale- genti si tocuri din piele, pentru chei- in jocurile sale grafice, care nu ne pot da decat stari de zambet, stari de cantec, stari de dans. Nu suntem satui, oare, de catastrofe, de atentate, de inselatorii politicianiste, de amatorism si egocentrism? De tern, si, cate asemenea?

Cand Maghy a postat, pe facebook, prima geanta pictata de ea, indata a fost solicitata. Si apoi, alti si alti clienti i-au cerut culoare, diversitate, unicitate.

Fetelor, nu mai am nimic de adaugat. Mie imi place cum picteaza Maghy si nu am eu, cate i-as da sa mi le transforme: din maro, in aer, din bleumarin, in seninatate, din alb, in lacrimi de fericire. Cizme, botine, curele, bratari, genti si portofele, tocuri de ochelari si de chei. Maghy, multumesc pentru „semn”!

Alegeti handmade, dragele mele. Este lucrat cu suflet si ne prinde cel mai bine! Pe data viitoare!

(Cautati bannerul oferit pe acest blog lui Maghy’s bags, pentru a ajunge pe pagina sa de facebook. Iar in Lista creatorilor mei preferati (o gasiti sus, langa „Despre”), ii gasiti iarasi numele, linkuit cu adresa blogului sau, aflat la inceput de drum. Mult succes, Maghy!)

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

